sollicitatie...

Hoi.. er bezoeken denk ik heeeeeel veel creatieve mensen deze site.. :lol: Wat ik me af vraag is waar ik vacatures kan vinden in dit vak gebied.. ontwerpen/webdesign/DTP

Ik werk nu als ontwerper/webdesigner… is echt een top baan heb er veel geleerd… maar helaas bestaat het bedrijf per 1 februari niet meer en moet ik dus wat anders zoeken :?

Op zich niet zo’n probleem er is altijd wel werk in de grafische sector…
Alleen weet ik ff niet meer waar ik het moet zoeken…

En gelijk vraag ik wat beter is… een website maken of alles wat ik heb gemaakt in een map stoppen en langs bureaus gaan?? ik zelf denk aan een mooi ontworpen website… :smiley:

Alvast erg bedankt voor de tip’s!
[color=red:2c29c9e8a7][/color:2c29c9e8a7][color=orange:2c29c9e8a7][/color:2c29c9e8a7][color=orange:2c29c9e8a7][/color:2c29c9e8a7]

Ik zou allebei doen. En steeds naar jezelf verwijzen. Wat heb je zoal gemaakt ?

Denk ook dat je inderdaad beide moet doen. En hou de kranten in de gaten. Vertel vooral aan veel mensen dat je iets zoekt! Heb je de "vakbladen" al geprobeerd? Het zijn misschien dingen die vrij voor de hand liggen, maar toch... :roll:

Zet je CV (ver-anoniemiseerd) op macosx.nl! Wie weet!

Hmm daar zeg je wat :lol: :lol: hihi

Ik zou in ieder geval een presentatiemap maken. Als je nu ook een site maakt, plaats je hier in het forum een link en dan zullen wij er voor zorgen dat je die map op zoveel mogelijk plekken zult laten zien, ok?

Suc6 d’rmee. We horen het wel…

Nog ff een latertje :D Heb je al 's op [url]http://www.werk.nl/[/url] gekeken? Als je daar zoekt op Grafisch ontwerper en/of webdesigner komen er behoorlijk wat vacatures uitrollen :D één minpuntje... bovenstaande site is niet te bekijken in Safari :x In IE natuurlijk weer wel :evil: Tis maar dat je het weet!

Start TOP( = hbo) uitzendbureau heeft ook een grafische afdeling... Heb helaas geen linkjes.