Sommige icoontjes veranderen niet bij Summberboard-thema

Eerst veranderde alleen het Weather-icoontje niet, maar nu komt het regelmatig voor dat Stocks en Notes niet veranderen. Waar ligt dat aan en hoe is het op te lossen?

Het is vooral opmerkelijk bij het thema ‘Buuf2’, alle icoontjes zijn daar custom, behalve Notes en Contacts:

[img:d866ca0c55]http://img291.imageshack.us/img291/1354/snap181924wd7.png[/img:d866ca0c55]

Jammer, want het is een heel erg mooi thema. Wie heeft de oplossing? :slight_smile:

Volgens mij heeft dat niet met jezelf te maken. Dat heeft te maken met de maker, die heeft die 2 icoontjes dan niet gecustomized. Ik heb ergens gelezen dat je dat zelf kon doen. Moet je ff zoeken misschien.

Succes!

Ok dankjewel voor je reactie! Ik kan wel iets vinden om de icoontjes aan te passen, maar ik snap niet helemaal hoe. Ik lees hier en daar wat over aanpassen via WiFi of via SSH, maar wat is wat en hoe werkt het en wat doet het?

SSH, kan je gebruiken als je volgens mij BSD-subsystem op je gejailbreakde iPod hebt staan. * ik doe het uit mijn hoofd dus verbeter gerust* Je download een progje op je pc of mac, voor windows: WinSCP. Je moet daarvoor wifi thuis hebben. Je verbind je ipod en comp. op het wifi. Dan ga je met het progje wat je hebt gedownload: WinSCP, inloggen op je ipod door; root, alpine te typen. Verder weet ik niet wat je wilt, maar je komt daardoor in je systeem van je iPod.

Succes!

En hoe doe je dat op de mac? :)