Sommige sites ander font

hallo

Heb iets raars. Als ik sommige sites open zoals Twitter, mijn eigen site www.studio-bont.nl en mailchimp. krijg ik een ander font te zien dan wat het hoort te zijn. Het lijkt alsof het standaard font weg is of zo op mijn mac? Kan dat? Bijv. bij twitter staat alles cursief terwijl dat normaal niet zo is en op mijn eigen site staan de buttons bovenin in bold terwijl dat eigenlijk in light is. dat is alleen op mijn mac zo. Weet iemnd waar dit aan ligt en hoe los ik dit op?

Alvast bedankt!

Wat een goede sluip reclame.
Maar als je het opgelost zou willen hebben, zou het handiger zijn om even paar print screentjes te maken. (cmd + shift + 3 (hele scherm ) cmd + shift + 3 (selectie scherm )) (of ctrl ingedrukt houden zodat de print screen op clipboard word geplaatst)
Daarbij zou ik even kijken of bij view alles goed staat (actual size (cmd+0) of zoom text only uitgevinkt etc.
Verder, als studio heb je natuurlijk ook firefox of chrome. is het daar zelfde?

Sluikreclame heet dat niet sluip reclame :wink:

Ontopic,

Miss. eens de Safari Extensies tijdelijk uitzetten en controleren of het dan weg is. Kan heel goed zijn dat een Extensie de boosdoener is.

Ik kreeg ook al heel lief een prive bericht van Targaryen.
Sluipreclame klinkt toch ook logische :P?

Gooi Arial of Helvetica, weet ff niet precies, maar i.i.g. er is een van die fonts in een smaak Bold/Outline (omtrekfont). Gooi die eens weg. Probleem daarmee is dat de korte naam hetzelfde is als de gewone bold, en daar lopen browsers op spaak.

[quote=maaaarie url=http://www.onemorething.nl/community/topic/sommige-sites-ander-font/ time=1376559739]hallo

Heb iets raars. Als ik sommige sites open zoals Twitter, mijn eigen site www.studio-bont.nl en mailchimp. krijg ik een ander font te zien dan wat het hoort te zijn. Het lijkt alsof het standaard font weg is of zo op mijn mac? Kan dat? Bijv. bij twitter staat alles cursief terwijl dat normaal niet zo is en op mijn eigen site staan de buttons bovenin in bold terwijl dat eigenlijk in light is. dat is alleen op mijn mac zo. Weet iemnd waar dit aan ligt en hoe los ik dit op?

Alvast bedankt!
[/quote]

Hoi,
zo jouw website ziet er erg goed uit zeg!
Mag ik vragen wat voor programma(s) je gebruik?
Want zelf ben ik erg druk bezig met webdesign.

Gr. Aaron

Tussen goed en perfectie zit een heel groot verschil, maar dat kan je nooit weten als joomla template gebruiker.