songs quasi-dubbel (!) op MP3-speler

Ik heb een LG-mp3 speler (iPod for the poor :D), zo'n flashdisk gevalletje.

Werkt allemaal prima, maar als ik er muziek opzet (het ding gedraagt zich als een USB-stick, dus gewoon sleur & pleur) dan komen er ook allemaal verborgen bestanden mee.

Wat ik bedoel: ik kopieer bestand.mp3
Resultaat op de mp3-speler:
bestand.mp3 + .bestand.mp3

Die laatste, met het puntje ervoor, die is minimini klein en niet zichtbaar vanaf de computer. Hij kan wel gewoon verwijderd worden van de MP3-speler (in het menu’tje van het ding zelf), maar om dat bij 50 stuks te doen elke keer is wel een klus…

Ik vraag me dus af of die .bestand.mp3 - bestanden niet gewoon [i:75c37436f8]niet[/i:75c37436f8] meegekopieerd kunnen worden?

Iemand een idee?

Ik heb het ook met de MUVO TxFM

Ik heb het ook met de MUVO TxFM van Creative

Ik heb het ook met de MUVO TxFM van Creative. (Ja ook ik wacht op een Apple scheduler... :(

Okee, sorry, ik zie het nu ook... De server was een beetje traag en ik had een itchy trigger finger... sorry

En anders stel ik een vraag gewoon [i:e1d61486c5]niet[/i:e1d61486c5] als de oplossing zo voor de hand ligt...

Ik keek per ongeluk op MacUpdate en tiepte wat woorden in in de zoek aldaar…

http://www.macupdate.com/info.php/id/16996

voilá!

Ga ik straks proberen. Ziet er hoopvol uit:

1. USB stick volplempen
  2. USB stick naar FinderCleaner slepen
  3. Findercleaner zal (volgens gebruiksaanwijzing) vragen of je wil loskoppelen, schoont de boel voor je op… en:
  4. kloar.

:mrgreen:

[size=9:e1d61486c5](er zijn geen domme vragen, maar dit is er wel eentje geweest…) [/size:e1d61486c5]

En dat appje komt ook nog eens van goede huize: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=566229&highlight=findercleaner#566229

Hey Ja!

Wat geestig! Props for Kenmasters! :smiley:

Dank u :)

Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik heb 't gemaakt omdat ik niet al die troep op m’n MP3 speler wilde. Als iemand suggesties heeft om 't allemaal nog wat te verbeteren hoor ik het graag.

inderdaad, ik moet het ook gebruiken voor dat mijn MP3 speler het goed doet.

Toch tijd voor een iPod, ik heb het al vaker gezegt :stuck_out_tongue: