songteksten ipod nano

Jep hier ben ik weer .... Ik maar een beginner é :)

Ik wil graag songteksten op men ipod zetten ,maar wat mij irriteert is dat je die songtekst (info tonen +songteksten) er niet kan in plakken maar moet overtypen .Ik hoop dat er een andere manier is…

alvast bedankt :wink:

Bij mij lukt het in ieder geval wel om te plakken... (winddoos) :?

?????

Ikke nie snappen?

Ik gebruik de Widget pearLyrics. Die zoekt van elk nummer dat je afspeelt de lyrics en gooit die automatisch in iTunes. Geen omkijken naar.

En wil je zelf songteksten toevoegen dan werkt plakken gewoon hoor.
Bij mij althans.

Je kan het er niet in slepen, maar plakken lukt bij mij wel gewoon hoor :?

[quote:1ad1d05f86="KarelWillem"]Ik gebruik de Widget pearLyrics. Die zoekt van elk nummer dat je afspeelt de lyrics en gooit die automatisch in iTunes. Geen omkijken naar.[/quote:1ad1d05f86]

heb je een linkje naar dat programma? Blijkbaar kan je het niet (meer) downloaden. Lijkt me super handig.

Inderdaad al een tijdje niet meer te downloaden... jammer want is een prima widget. (Pearl Lyrics)

Een alternatief is Harmony, werkt ook goed.

pearLyrics:

http://www.freestyle4all.nl/pearLyrics.wdgt.sit

zeer handig, en werkt perfect zonder dat je er iets moet aan doen !

thanx voor de tip :smiley:

kun je dan songtexten op je ipod bekijken bij mij alleen maar in itunes zelf ?

hij synchroniseert automatisch de wijzigingen in nummers, net als bij het toevoegen van albumart en sterren. Sterren doet hij ook terug vanaf de iPod naar iTunes als je het gewijzigd hebt. Werkt naadloos samen dus :D :innocent:

Widgets op apple.com > Top 50 > Sing that iTune!

Doet hetzelfde, album art + lyrics. Vind nog redelijk veel ook… Leuk ding :smiley:

bestaat er een truckje om elk liedje een paar seconden af te spelen (soort preview) en dan naar het andere liedje te gaan, zo kan ik hem rustig laten spelen en de songteksten laten invoegen?

ehm...songteksten? Is dat ook mogelijk met een iPod photo?!

Ja, met een photo kan dat ook: In iTunes rechtermuisknop op je nummer > Info tonen > Tabblad Songtekst

[quote:2691098872="iPodd"]bestaat er een truckje om elk liedje een paar seconden af te spelen (soort preview) en dan naar het andere liedje te gaan, zo kan ik hem rustig laten spelen en de songteksten laten invoegen?[/quote:2691098872]

Toevallig zocht ik gisteren precies hetzelfde, ik heb 'm nu vannacht maar de complete nummers laten spelen, maar dan kom je niet zo ver.

Ook wilde ik een smart playlist aanmaken, alleen met nummers zonder lyrics, ook dat is niet mogelijk. :frowning:

@ KarelWillem waar moet je dat bestand ergens neerzetten zodat itunes het gebruikt? alvast bedankt.