Sonnet processor upgrade voor g4

Heeft iemand ervaring met de Sonnet upgrades voor een G4 agp. Ik overweeg in een G4 450 mhz zo'n 1 ghz kaartje te zetten.

:finderoud:

hey,

Ik heb er aardig wat ervaring mee, inmiddels.

Doen, kopen, is ze geld meer als waard.

suc6

ik zag er eentje op tweedehandsmac vandaag of heb je 't daarover??

ik heb zelf een fastmac upgrade 1 GHz in een G4 350 MHz AGP. Werkt als een zonnetje. ph’shop, cinema4d en videorendering gem 3,2 x zo snel!!

kijk effe wat het je gaat kosten als je direct in USA bestelt, is altijd veel goedkoper, zeker met de huidige $-koers

[quote:82589aa423="awi"]ik zag er eentje op tweedehandsmac vandaag of heb je 't daarover??

ik heb zelf een fastmac upgrade 1 GHz in een G4 350 MHz AGP. Werkt als een zonnetje. ph’shop, cinema4d en videorendering gem 3,2 x zo snel!!

kijk effe wat het je gaat kosten als je direct in USA bestelt, is altijd veel goedkoper, zeker met de huidige $-koers[/quote:82589aa423]

Awi,
Heb jij hem ook in de US besteld? Ik ben daar nog een beetje huiverig van.

waarom koop je hem niet gewoon hier, misschien iets duurder maar je kan er mee terug.

En als ghostreconaholic zul je zo’n upgrade heel fijntjes vinden. :stuck_out_tongue:

greetzz

Ennuhh... is er ook zoiets voor de G4 350MHz PCI-graphics??? Ik wou toenertijd een G3 B&W kopen, maar dat kon ineens niet meer en dus werd t deze. Loopt als een trein op OS9 maar wil 'm op OSX hebben (tzt als 'erbij'-systeem). Zit al wel een 80GB harde schijf in en 1GB ram.