Sonteksten op iPod

Hallo, Ik heb een nieuwe iPod mini 4gb. Op mijn vorige MP3 speler (zo'n om je nek hang ding) kon ik songteksten op me MP3 speler zetten en die werden dan getoond. ( ik weet niet meer welke extensie) Is zoiets ook mogelijk op mijn iPod mini :lol: ??

Met het progje [url=http://www.versiontracker.com/dyn/moreinfo/macosx/25191]Yamipod[/url] kun je lyrics zoeken op het internet. Yamipod zet deze lyrics op je iPod onder Extra's -> Notities en hebben ook een link naar het nummer op je iPod, waardoor je het nummer ook direct kunt afspelen.

Werkt dit handige proggie ook onder windows? :? tis een .DMG bestand xou niet weten wat ik ermee aan moet onder windows Toch bedankt! ik weet nu dat zoiets mogelijk moet zijn

Nee dit is niet voor windows een .dmg bestand maar voor Mac OS X.

Kijk [url=http://www.versiontracker.com/php/search.php?mode=basic&action=search&str=ipod&plt%5B%5D=windows&x=7&y=4]hier[/url] eens tussen.

YamiPod is a freeware application to efficiently manage your iPod under Mac OS X, Windows and Linux. It can be run directly from your iPod and needs no installation. Take a look at the feature list to find out what it can do and feel free to suggest anything that might be missing.

:lol:

It can be run directly from your iPod and needs no installation.

Ik zet het bestand op me iPod ofzo :? in welke map? en dan?

[quote:c5a416f240]lucasraggers Geplaatst: Wo Aug 31, 2005 12:30 Onderwerp:

Kijk hier eens tussen.
[/quote:c5a416f240]

O yeah, tnx man!

beetje jammer, die opmerking (winamp! mijn favo speler!)

Zucht :?

Ik vind Yamipod een handig programma'tje. Wat ik wel vervelend vind is dat als ik bij de lyrics het betreffende nummer afspeel na ongeveer 20 sec weer het normale afspeelvenster te voorschijn komt en ik de lyrics niet meer zie. Ik kan nergens vinden hoe ik dat kan voor komen . Iemand een idee hoe ik dit kan veranderen?

Sorry iPod ik neem idd mijn woorden terug! mijn mening is toch veranderd, ik ben erachter gekomen dat iTunes dope is!