Ik wil graag een lcd tv. Nu ben ik een beetje gaan googlen en las ik op veel sites dat de sony bravia zeker een aanrader is. Ik wil graag een 26 inch scherm, met de mogelijke aansluitingen ook voor mijn computer. Nu kwam ik erachter dat de sony bravia meerdere modellen heeft die 26 inch groot zijn, welke wordt mij aangeraden? mensen met ervaring of kennis hierover?
wat je kiest ik je eigen keuzen.
elke lcd tv heeb een hdmi en vga aansluiting.
Met de dvi naar hdmi aansluiting krijg je het beste resultaat.
Echter het geluid moet je dan met een mini jack aansluiten op je versterker.
Ik heb een samsung 26’’ lcd en dit werkt perfect.
Maar welk type je kiest is afhankelijk aan je iesen en je budget.
Zelf zou ik het model kiezne die het beste contrast heeft.
groet,
joost
Een paar weken geleden heb ik zelf een Bravia 32" gekocht. Mijn advies zou zijn om in ieder geval een 100Hz te nemen. Voor de rest gewoon gaan kijken in een winkel waar ze de verschillende Bravias naast elkaar hebben. Je zult er geen spijt van krijgen.
Je kan ook eens kijken voor een Samsung, die zijn volgens mij iets duurder als een bravia, maar ze zijn wel heel mooi, ik heb zelf de LE40M87BD, en ben er erg tevreden over.
Ik heb me Mac er niet op aangesloten omdat ik geen lange kabel ervoor heb, maar er zit wel zon aansluiting voor.
[quote:fe726cb5d9="Star65"]Een paar weken geleden heb ik zelf een Bravia 32" gekocht. Mijn advies zou zijn om in ieder geval een 100Hz te nemen. Voor de rest gewoon gaan kijken in een winkel waar ze de verschillende Bravias naast elkaar hebben. Je zult er geen spijt van krijgen.[/quote:fe726cb5d9]
de bravia reeks met 100hz (x3500) zijn wel niet de goedkoopste he.
Ik had mijn oog op de 52X3500 maar 52" is wat groot voor in men appartement, ik denk dat de 46" ook wel zal voldoen. Ik heb mijn aankoop nog uitgesteld tot juni. Heb het niet zo dringend nodig
Dat klopt, maar dat was ook niet de vraag van de topicstarter. :D Hij vroeg naar ervaringen en niet naar prijzen.. Mijn persoonlijke mening is, dat als je voor een Bravia wilt gaan, je ook direct voor de 100Hz moet gaan. Als je die op dat moment niet kunt veroorloven, spaar dan even door.
My 2 cents