Sony DRU 500A

Ik wil graag een DVD rewriter in mijn powermac dual 867 stoppen, ik lees goede reviews over de Sony DRU 500A. Kan deze in mijn mac en heeft er iemand al ervaring mee, werkt dit ok ??

Erin is niet mogelijk.

Extern wel.

De Sony DRU 500A kan absoluut wel ingebouwd worden. Ik heb 'm zelf pasgeleden in mijn powermac 733 gezet. Het kost wel wat moeite, het zilverkleurig frontje van de speler moet eraf. Verder moet je goed opletten dat de ejectbutton niet tegen de voorkant aankomt anders blijft maar open en dicht gaan en dat is niet de bedoeling. Als je slim bent vervang je de Sony CDR device-plugin uit je systeemmap door een aangepaste "Sony CDR device-plugin" die je kan downloaden bij xlr8yourmac.com

http://forums.xlr8yourmac.com/action.lasso?-database=faq.fp3&-layout=FaqList&-response=answer.faq.lasso&-recordID=34008&-search

Als je dit gedaan hebt wordt de Sony volledig ondersteund door je mac.
Ik heb vanuit IDVD als de eerste DVD’s gebrand (helaas werkt IDVD alleen met DVD-R) en het werkt perfect.

Oeps, na schoonmaken bril bleek het geen powerBOOK te zijn... SORRY!

bedankt voor de reacties, nu even door sparen :)

Mzzlz Marick

Als je even wacht, er komt een versie 510 aan. Nog niet gekeken wat dat nou weer meer heeft, maar wellicht de moeite waard. Volgens mij komt-ie voor dezelfde prijs.

Vast Sneller ,6x misschien?