Sony-erickson Telefoon

Ik las dat je bepaalde gegevens op deze telefoon kan uitwisselen en ook gebruik kan maken van isync?? Ik ben effe in de winkel geweest... en gevraagd of ze me dat konden laten zien...

“Nee… je moet m gewoon kopen!”
(En niet in 1 winkel… in veel winkels…)

of deze is ook leuk gevonden:
“Nee, we hebben geen Apple…” hmm… beeeeetje jammer…

Iemand ervaring met deze telefoon?? Ik zou graag meer van willen weten…
:slight_smile:

Ik hoor graag van jullie!

Ik heb zelf een Sony Ericsson T610.

Hij synchroniseerd met adresboek en ical (alleen jammer dat er in de telefoon maar 1 catagorie kan) fotos eraf halen kan zonder problemen.

Ik kan met het programma sallingclicker kan ik zelfs mijn itunes, dvd-player, keynote, powerpoint en nog veel meer aansturen vanaf een afstand.

Mijn ervaring is: werkt perfect.

Kijk op http://www.apple.com/isync/devices.html voor alle officiele ondersteunde apparaten.

Ik heb ook een T610. Met de mac werkt ie prima. Ik internet mbv bluetooth en gprs op mn pbook met die T610. Dat werkt prima.

Ik vind de T610 heel erg mooi. Maar toch zal mijn volgende telefoon geen Sony Ericson zijn. Ik heb nu al een tijdje problemen met dat ding. De T610 is geen degelijk toestel, maar wel een hele mooie.

Ik heb een T68i

Helemaal top.

Je hele computer bedienen met je telefoon, ik gebruik het vooral met iTunes. (met Sallinger Clicker)

Verder synchroniseren van de adresboek met de telefoon (tel nummers natuurlijk) (met iSync)

En niet te vergeten plaatjes van je computer naar je telefoon voor een prachtig eigen logo of zo op je display van je telefoon (met Ericsson Client)

Werkt prima met iSync, SMS via Address Book. Je moet wel Bluetooth op je Mac hebben.

kijk hier ook even naar.

http://www.macmedia.sk/

[quote:ede31ac5c6="mac my day"]Ik heb ook een T610. Met de mac werkt ie prima. Ik internet mbv bluetooth en gprs op mn pbook met die T610. Dat werkt prima.

Ik vind de T610 heel erg mooi. Maar toch zal mijn volgende telefoon geen Sony Ericson zijn. Ik heb nu al een tijdje problemen met dat ding. De T610 is geen degelijk toestel, maar wel een hele mooie.[/quote:ede31ac5c6]

T630 schijnt alle problemen op te lossen… :slight_smile:

Ik heb de P900 en het werkt helemaal te gek! voor het syncen met de mac moet je volgens mij absoluut voor sony ericsson kiezen

de Salling clicker is dan ook zeker aan te raden.

[quote:da959ae720="boekeloo"]Ik heb een T68i[/quote:da959ae720]

Ik heb ook een TI68. Werkt inderdaad goed met iSync en Saling clicker… Maar voor de rest vind ik het een flutding! Werkt traag bij het drukken op de knoppen. Soms valt’ie zomaar uit…

[quote:3b720bee6a="svreeburg"]voor het syncen met de mac moet je volgens mij absoluut voor sony ericsson kiezen [/quote:3b720bee6a]

Voor het Syncen kan je evengoed een iSync-compatibele gsm van 'n ander merk nemen. Ik heb bv zelf een Siemens S55 en dat gaat perfect. Maar wil je je gsm ook als afstandsbediening gebruiken dmv Salling Clicker heb je wel een Sony Ericsson nodig, alhoewel ze ondertussen de nieuwste Nokia ook ondersteunen.

[quote:7d0b9656c3="svreeburg"]Ik heb de P900 en het werkt helemaal te gek! voor het syncen met de mac moet je volgens mij absoluut voor sony ericsson kiezen

de Salling clicker is dan ook zeker aan te raden.[/quote:7d0b9656c3]

Hmmm goede opmerkingen allemaal!!!
Ik heb inderdaad ook zitten kijken naar de T630 en de P900 maar de P900 vond ik een beetje erg duur (of kijk ik verkeerd???).

Verder ben ik best een zakelijke beller… en een (momenteel) Nokia gebruiker…

Is de bediening van de Sony-Ericsson een beetje te handelen? Met voorker de T630 of T610??

Neem een t630 i.p.v. een t610. de 610 is leuk maar erg onstabiel. Heb eerst een t68 gehad die naadje was, nu de t610 die beter is en hopelijk is de t630 goed.

Syncen gaat ook hier zonder problemen via iSync en BT.

hmm, iedereen is erg positief over de SE.. als je het mij vraagt, houd het op de nokia! 8)

wat een #$%-telefoons zeg die SE. langzaam, imo minder handige navigatie, syncen gaat erg matig, agenda-functie is minder handig dan nokia… ik kan nog wel even doorgaan hoor :innocent:

mijn volgende is gewoon weer een nokia hoor, nooit meer een se voor mij :mrgreen:

Is er niet een pagina waar alle schermen van de menus voor je zijn uitgekauwt?

is er ook een soortgelijk iets als saling clicker voor de siemens s55? wil eigenlijk ook wel itunes bedienen met mun phone :D syncen en internetten en foto's eraf halen wil allemaal prima...ook smsen via adress boek viind ik erg handig.

[quote:05317e21af="phobia"]hmm, iedereen is erg positief over de SE.. als je het mij vraagt, houd het op de nokia! 8)

wat een #$%-telefoons zeg die SE. langzaam, imo minder handige navigatie, syncen gaat erg matig, agenda-functie is minder handig dan nokia… ik kan nog wel even doorgaan hoor :innocent:

mijn volgende is gewoon weer een nokia hoor, nooit meer een se voor mij :mrgreen:[/quote:05317e21af]
Ik ben het deels met je eens.
Na jaren Nokia ben ik nu voor het eerst overgestapt op een SE T630.
Een heel mooi toestel, maar het bedieningsgemak van de Nokia is toch beter.

Over iSync ben ik minder tevreden. Waar het precies aan ligt weet ik niet, maar ik heb een .Mac abo en synchroniseer mijn Macs onderling en de T630 met mijn PowerBook.
Op die manier ben ik al een keer of 3 adressen kwijt geraakt.

Op dit moment kan ik alleen de agenda iSyncen, maar niet de adressen. Dat geeft een foutmelding, maar ik ben er nog niet achter hoe dat kan. Een oplossing heb ik wel: mijn T630 leeg gooien en opnieuw laden vanaf de PowerBook. Maar dan kan ik ook weer alle persoonlijke ringtones en spraaklabels toevoegen.

Maar goed: met een Nokia uit het zakelijk segment is iSyncen niet mogelijk dus vandaar mijn voorkeur voor een SE. Of de volgende weer een SE wordt durf ik nog niet met zekerheid te zeggen.

Allen,

Ik ben ook een t630 gebruiker en ben redelijk tevreden. Met bluetooth bestanden uitwisselen vind ik helemaal te gek. SE is naar mijn weten het best ingespeeld op de apple mac. de nieuwe nokia e.a. zijn ook goed maar met Clicker is toch wel fun. Vooral voor presentaties enzo.
Dus een enorme aanrader.

Ik heb helaas, nu ook nog, moeite met het menu van SE. Ik vind het naar mijn mening wat traag en het speelt niet in op mijn gemak = geen vertraging in functietoetsen, navigatiemenu (dit ding kan bijna alles op het gebied van interactiviteit zoals: internet, gprs, ach zie ook de specs op de website en kieskeurig.nl) en de standby tijd van de telefoon.

De camera is aardig en heeft een goede amusementwaarde.

Pluspunten zijn: het optimaal personificeren van je telefoon, naar eigen keuze zoals: kleur, instelling, foto’s, voice dialing etc, etc.

Je hebt ook de nieuwe nokia telefoon, kijk om je heen.

Integratie met mek = SE (denk ik)

Succes,

Eko

Hmmm ik denk inderdaad dat ik nog even goed om mij heen kijk wat er nog moet komen... MIjn 6310i doet het nog... maar ik mocht een nieuwe uitkiezen. Dus ik ging opzoek en dit leek mij een leuke...

Misschien heeft elke telefoon wel iets goeds en iets slechts, maar omdat deze goede aansluiting heeft op de mac, vond ik dit wel één van de leukere telefoons.

Mijn vriendin is namelijk helemaal tevreden van haar T100… maar dat is natuurlijk niet te vergelijken. Zij kan er mee lezen en schrijven.

Ik vind het wel erg leuk maar ook opvallend dat jullie ook erg gevallen zijn voor de Apple service van de SE. Iets waar ik ook voor ging!

JOh me als echte Neukia die hard. Ben over gestapt op die sony T610. Nu is er weer een nieuwe nokia naast de koelkast met alle gemakken vandien.! Shit zit ik met zo'n sony fucker laat mijn blaauwtand module ook nog eens in het keyboard op de zaak hangen Damn. ! Neukia rules en daar kan echt geen erricson tegen op I'M A FUCKING NEUKIA LOVER. Damn me HeLL! :P

ik ga vanmiddag even op zoek naar een bedrijf dat de oorspronkelijke (nieuwere?) se-software kan terugzetten voor me, misschien dat dat eea oplost? in de tussentijd ben ik dus ook al regelmatig adressen en afspraken 'kwijtgeraakt'; ze stonden keurig op de 630 totdat ik weer ging syncen :x

ik heb een jaar de nokia 7650 gehad en die werkt perfect samen met de mac. meerdere bestanden tegelijk oversturen van de telefoon naar m’n pb > no probs, syncen idem dito.

daarbij heb ik de 630 ook gekocht met de stille hoop (naïef? :wink: ) dat de camera verbeterd zou zjn tov de 610 maar nee… ik gebruik hem niet eens meer, die camera, terwijl ik die van de nokia altijd veel gebruikt heb.

het is dus nogal een teleurstelling na een perfecte nokia, maar kijk idd zelf even goed rond voor je iets koopt 8)

[quote:35bd1f9ea5="Urbin"]Nu is er weer een nieuwe nokia naast de koelkast met alle gemakken vandien.! Damn me HeLL! :P[/quote:35bd1f9ea5]

EEh… KLinkt goed man!! Maar om welke Nokia gaat dat dan? Toch niet om zo’n raar vormgegeven ding? Dat houd me zo tegen van Nokia. Dat ik zo’n moeilijk bedienbare telefoon moet kiezen, juist om dat het de betere zijn… of meer ala de 6310i achtig? (die heb ik nu snappie!)