[quote:05317e21af="phobia"]hmm, iedereen is erg positief over de SE.. als je het mij vraagt, houd het op de nokia! 8)
wat een #$%-telefoons zeg die SE. langzaam, imo minder handige navigatie, syncen gaat erg matig, agenda-functie is minder handig dan nokia… ik kan nog wel even doorgaan hoor 
mijn volgende is gewoon weer een nokia hoor, nooit meer een se voor mij :mrgreen:[/quote:05317e21af]
Ik ben het deels met je eens.
Na jaren Nokia ben ik nu voor het eerst overgestapt op een SE T630.
Een heel mooi toestel, maar het bedieningsgemak van de Nokia is toch beter.
Over iSync ben ik minder tevreden. Waar het precies aan ligt weet ik niet, maar ik heb een .Mac abo en synchroniseer mijn Macs onderling en de T630 met mijn PowerBook.
Op die manier ben ik al een keer of 3 adressen kwijt geraakt.
Op dit moment kan ik alleen de agenda iSyncen, maar niet de adressen. Dat geeft een foutmelding, maar ik ben er nog niet achter hoe dat kan. Een oplossing heb ik wel: mijn T630 leeg gooien en opnieuw laden vanaf de PowerBook. Maar dan kan ik ook weer alle persoonlijke ringtones en spraaklabels toevoegen.
Maar goed: met een Nokia uit het zakelijk segment is iSyncen niet mogelijk dus vandaar mijn voorkeur voor een SE. Of de volgende weer een SE wordt durf ik nog niet met zekerheid te zeggen.