Sony Ericsson K700i en iSync

Met mijn vorige gsm"Sony Ericsson T68i" kon ik zonder probleem synchroniseren met iSync. Nu mijn gsm"Sony Ericsson K700i" lukt het niet meer.Heb met het programma Bluetooth configurtie assistent mijn gsm laten instellen en was direkt gedeteceteerd,mijn code ingegeven.Na ga door te klikken stond iSync grijs .Volgens iSync staat Sony Ericsson K700i in de lijst. Ik gebruik een D-Link Bluetooth USB-adapter versie B3 en kan zonder probleem werken met het programma PhoneAgent . Wie o wie kan mij helpen ???

Kijk eens stap voor stap naar je instellingen. Mijn K700 werkt probleemloos met iSync. Wellicht je firmware van je K700 updaten.

Hoe bedoeld u van firmware van je K700 updaten???Hoe doe ik dat ????

Via een zgn. Serviceponit van SonyEricsson. Bel de online support-site van SE (0900 899 8318) 0,10 p/m Zij kunnen je vertellen waar zich bij jou in de buurt een servicepunt bevind. Je kunt je K700 daar laten opwaarderen.

Het hangt er even vanaf wie je provider is...

Als je een Orange K700i hebt, moet je langs een Orange service point (en die gaan opsturen).
Als je een KPN K700i hebt kun je naar een servicepoint van SE.

In dat laatste geval kun je ook zelf de firmware updaten (via de site van SE), maar dan heb je wel een deskstand en een PC nodig (de K700i moet dan via USB deskstand aangesloten worden). Dat werkte overigens prima!

Met de nodige programmaatjes is het overigens ook mogelijk om de Orange firmware te vervangen door de originele SE firmware.

Er zitten best wat verschillen in firmwares (Orange en SE, en misschien ook andere providers). Ik kan me voorstellen dat dat wellicht ook met jouw probleem te maken heeft?

Jan

Voordat je de firmware gaat updaten: op de site van Sony Ericsson stond ergens in de support dat je het koppelen van je K700 aan je Mac vanaf je telefoon moet initieren! Ik heb dat advies braaf opgevolgd en het werkt prima met iSync.

Dus haal eerst in je telefoon en op je Mac alle gekoppelde apparaten weg en probeer het dan vanaf de telefoon.

Heb hetzelfde probleem met Mac OS X 10.3.9 & PowerBook G4 met BT en K700i en iSync. Heb de telefoon laten pairen vanuit de telefoon maar ik krijg de telefoon niet geselecteerd in iSync. De telefoon geeft dan de melding " sessie is voltooid ". Heeft iemand nog een idee?

[quote:3929f94472="tennapel"]Voordat je de firmware gaat updaten: op de site van Sony Ericsson stond ergens in de support dat je het koppelen van je K700 aan je Mac vanaf je telefoon moet initieren! Ik heb dat advies braaf opgevolgd en het werkt prima met iSync.

Dus haal eerst in je telefoon en op je Mac alle gekoppelde apparaten weg en probeer het dan vanaf de telefoon.[/quote:3929f94472]

Tennapel

Heb via servicponit ( Mobistar) een update laten uitvoeren.
Kan ik nog via de gsm laten pairen vauit de telefoon

sammy

Oef , eindelijk mijn K700i werk met iSync Dank voor de tips :D

[quote:4f06c13326="kikilech"]Heb hetzelfde probleem met Mac OS X 10.3.9 & PowerBook G4 met BT en K700i en iSync. Heb de telefoon laten pairen vanuit de telefoon maar ik krijg de telefoon niet geselecteerd in iSync. De telefoon geeft dan de melding " sessie is voltooid ". Heeft iemand nog een idee?[/quote:4f06c13326]

Als je iSync opstart probeert iSync contact te maken met je telefoon en dan zegt je telefoon ‘sessie voltooid’. Vervolgens syncen en dan werkt het prima bij mij.