Sony Printer DPPSV55 - Werkt niet onder X. iemand??

Leuk iphoto enzo. Maar de Sony Printer DPPSV55 werkt niet onder OSX dus moet je steeds naar een classic applicatie om een plaatje te printen. Ik hoopte dat dit met Jaguar en zijn super wisselwerking tussen printers en computers weer mogelijk zou zijn. Helaas helaas. Weet iemand misschien hoe je dit toch gedaan krijgt? Thanks

Heb je de printer middels de juist ingestalleerde driver toegevoegd aan printcenter (beheer)?

Heb je AppeTalk als netwerkprotocol aangeduid?

Succes :slight_smile:

Bedankt voor je reaktie. Ja heb ik geprobeerd maar er is alleen een classic driver. En als je hem onder USB opspoort dan geeft hij allemaal gekke tekentjes en geen driver. Het stomme is dat als je in Apple System Profiler kijkt hij gewoon naast mijn HP printer staat. Sony geeft niks aan over een OSX driver en ik dacht dat ze de moeite niet namen omdat je eigenlijk geen drivers nodig zou hebben onder jaguar. Dus ik hoop dat iemand een andere weg weet. :angry:

Heb je inmiddels ook naar andere topics binnen dit forum gezocht zoals [url=http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=897]deze.[/url]

Succes :slight_smile:

Weet niet zeker of dat de oplossing is. Maar thanks.