Sony Vaio Z1

Sorry hoor, maar dit moet ik gewoon eventjes kwijt, wat is ie toch een sexy beest zeg, veel mooier dan de Apple laptops, hij draait weliswaar XP maar die is even stabiel als de Mac tegenwoordig.

Het gekke is dat hij in 't echt veel mooier eruit ziet dan op de website. Dit wordt m’n volgende laptop, alleen zit die 16 MB ATI me dwars, maar ik denk dat ze wel gaan switchen naar 64 MB en de
DVD RW komt er ook nog aan, wat wil je nog meer!!!

Ik ga hem trouwens zakelijk gebruiken, anders is het wel een erg dure grap.

Fijn om je mening te horen. Wil je me ook uitleggen waarom je dit hier plaatst?

Nou eigenlijk omdat Apple gebruikers meestal claimen dat Apple de mooiste laptops maakt, maar dat kan je niet meer volhouden nu je de Z1 hebt, ze hebben de lat weer een beetje hoger gelegd.

En die opmerking over XP heb ik gemaakt, omdat je anders weer zo’n gezeik krijgt over dat OSX en XP verhaal.

Ik vind de nieuwe vaio ook een mooi ding. Is dat erg?? Zonder OSX hoef ik 'm niet, maar ik zie graag mooi computerspul.

okee hij is mooi, maar ik vind de apeltjes tog mooier

(((((((((((((((((en beter)))))))))))))

[mod:a536ca3f35="AppleWatcher"]Volgens mij mag dit naar Hardware. Bij deze verplaatst dus ;)[/mod:a536ca3f35].

mja, vaios geven soms wel wat problemen om driver toestanden.

Maar het design zit wel snor, al kun je het niet vergleijk met de tibooks en ibooks.

kwalitatitief blijven ze toch dat ietsie meer hebben.

Smaken verschillen gelukkig.

Ik vind mijn witte iBook toch wel wat mooier.

XP, hmmm.... ik ken iemand met zo'n varius apparaat, maar die draait er freeBSD op. FreeBSD wordt veel gebruikt op servers, maar is ook geschikt als werkstation, het ligt er natuurlijk wel aan wat voor soort werk je doet :wink:

[quote:302b7b3a2e="Rasheed187"]...hij draait weliswaar XP maar die is even stabiel als de Mac tegenwoordig.[/quote:302b7b3a2e]

Dit is toch wel de meest achterlijke en ondoordachte reaktie die ik tot nu toe op dit forum ben tegengekomen… Windows net zo stabiel als Mac OSX (UNIX)? Yeah right… in een ei gezeten de laatste jaren?

Over de vergelijking tussen XP en osX wil ik geen woorden weer vuil maken, hierover zijn we allemaal eensgezind denk ik.

Maar een VAIO met een Mac vergelijken gaat wel erg ver. Ik ken iemand met zo’n ding en die was absoluut niet tevreden over de kwaliteit. Het vervelendste vond hij dat er zoveel externe adapters, kabeltjes en opzetstukken bijkwamen.

Ook heb ik zelf al een veel Mac laptops en PC laptops (onder andere een VAIO) uit erlkaar geschroefd, en die Appletjes zitten gewoon altijd stukken beter in elkaar.

Ik betwijfel trouwens dat ze zomaar gaan overstappen op een 64mb videokaart want dat zou een te grote stap zijn. Dat is misschien iets voor over een jaar of anderhalf.

Dat lijkt me leuk, computers uit elkaar schroeven om te zien hoe e.e.a. van elkaar verschilt. Zal wel niet gebeuren voorlopig, want ik heb twee linkerhanden en twee dierbare macjes die ik niet wil opofferen aan mijn nieuwsgierigheid. Zou mijn vriend het doorhebben als ik vanavond de schroevendraaier pak en zijn sloerie (dell) te pakken neem? :wink:

ik sluit me aan bij de vraag van Adrian, ga lekker bij de Posche site zeiken dat je Ferrari beter en mooier vind, volgens mij heet het hier Macosx.nl

[quote:60ed930631="els"]Dat lijkt me leuk, computers uit elkaar schroeven om te zien hoe e.e.a. van elkaar verschilt. Zal wel niet gebeuren voorlopig, want ik heb twee linkerhanden en twee dierbare macjes die ik niet wil opofferen aan mijn nieuwsgierigheid. Zou mijn vriend het doorhebben als ik vanavond de schroevendraaier pak en zijn sloerie (dell) te pakken neem? :wink:[/quote:60ed930631]

Doen! Doen! Doen! :slight_smile:

[quote:fc902b9b8b="wout"][quote:fc902b9b8b="els"]Dat lijkt me leuk, computers uit elkaar schroeven om te zien hoe e.e.a. van elkaar verschilt. Zal wel niet gebeuren voorlopig, want ik heb twee linkerhanden en twee dierbare macjes die ik niet wil opofferen aan mijn nieuwsgierigheid. Zou mijn vriend het doorhebben als ik vanavond de schroevendraaier pak en zijn sloerie (dell) te pakken neem? :wink:[/quote:fc902b9b8b]

Doen! Doen! Doen! :)[/quote:fc902b9b8b]

LOL

:innocent:

[quote:f2200dcac6="els"]LOL [/quote:f2200dcac6]

Dit is gemaakt van zo’n uit elkaar geschroefde mac :stuck_out_tongue:

http://www.applefritter.com/hacks/albook/index.html

[quote:b253519c40="wout"][quote:b253519c40="els"]LOL [/quote:b253519c40]

Dit is gemaakt van zo’n uit elkaar geschroefde mac :stuck_out_tongue:

http://www.applefritter.com/hacks/albook/index.html[/quote:b253519c40]

Erg leuk, dat geknutsel met macjes. Er stond op die pagina ook een mooi boek over Apple’s eigen geknutsel. Daar kan toch geen vaio tegenop!

http://lib1.store.vip.sc5.yahoo.com/lib/redlightrunner/appledesignpage4.jpg

Nou nou ik dacht dat we toch slimmer waren dan dat. We hadden moeten antwoorden dat we het een heel mooi ding vonden en zeer jaloers zijn. Tot de dag dag dat rasheed trots kwam aankondigen dat ie hem gekocht had en we allen in koor dan zouden roepen "gefopt, hij is hardstikke lelijk en nog rommel ook" :P

Alhoewel, de Z1 is toch wel voor verbetering vatbaar, de touchpad voelt niet lekker aan en is onhandig ingebruik, en de locatie van de poorten bevalt me ook niet.

En misschien is van mij wel een uniek exemplaar, maar XP is gewoon niet stuk te krijgen bij mij. :lol:

Maar stel je voor dat het mogelijk was om het geliefde OSX op elk merk stabiel te draaien, zou je dan ook voor een Apple kiezen? Zo bedoel ik het eigenlijk meer.

Ik ga nu naar de Ferrari site. :stuck_out_tongue: