soort video: TV-Programma, waar gaat mn filmpje dan heen.

Sinds de laatste update van iTunes kun je bij soort film ook kiezen voor Tv-programma maar als ik dat doe bij een programma kan ik hem niet meer vinden op mijn iPod. Hij staat dan wel in "Onlangs toegevoegd" maar logischer wijs niet onder Films en Muziekvideo's. Is het mogelijk in de map video's een map genaamd Tv-programma’s te maken??

bedankt,
Tim

hij staat wel onder video's. Als je de search bar aan hebt kan je daar kiezen tussen "alles, films, muziekvideo's, podcast en tv programma's" (dit is in de map video)

sorry, ik had het over mijn iPod

hoo sorry ehm ik las laatst ergens dat itunes de info niet op een goede manier wegschrijft waardoor alleen itunes het snapt en je ipod enzo niet. Probeer [url=http://home.comcast.net/~lowellstewart/lostify/]dit[/url] proggie anders eens!

Volgens de site van Lostify (dat proggie)

[quote:044563c623]Q: Looks like iTunes 6.0.2 added the ability to mark files as TV Shows. Is Lostify now irrelevant?

A: No. iTunes 6.0.2 lets you mark files as TV Shows, but it does so only in the iTunes database, not in the meta-data embedded in the video itself. If you remove the file from iTunes and add it again, it will show up as a regular Movie. Also, iTunes 6.0.2 does not let you set any of the other TV Show-specific metadata (Show, Season, etc.).[/quote:044563c623]

dankje wel, ik zal het eens proberen en anders wachten op iTunes 6.03 (hoop dat ze het dan verandert hebben)!!