Soulseex

Hallo,

Kan iemand mij uitleggen hoe ik mijn itunes bibliotheek kan delen op soulseex.
Zonder dat ik die map moet verplaatsen enz.

Bedankt…

Controls -> set shared files. En dan de mappen aanduiden die je wil sharen, in jouw geval de iTunesmap.

ok dankje... maar is het trouwens slim om je hele bibliotheek te delen. Met al dat gezeik over uploaden?

Tjah, ik deel niets op Soulseex. Omdat het bandbreedte afsnoept en wij in Belgie met limieten zitten. Heel af en toe is er een user die klaagt dat je niets shared maar das mss 3%. Ik zou dus gewoon niets sharen.

ja das jouw eigen verantwoording :P

Ik klaag zelf nooit over mensen die niet sharen, ik ban ze gewoon meteen.

ja precies en dat heb ik al een paar keer gehad

shit man, dat jullie zo vrijlijk praten over illegale toestanden. Als ik bij een platenmaatschappij hoorde en dit las, dan zou ik het ook wel weten...

Ik denk niet dat platenmaatschappijen hier nog van opkijken.

Bovendien mag je in Nederland gewoon downloaden :wink:

Als je een thuisgebruiker bent die eens een liedje downloadt zullen ze je écht niet aanpakken. Je krijgt pas problemen als je massaal gaat uitdelen of verkopen aan anderen.

Die soulseex werkt hier trouwens voor gene meter.

[quote:5052491fce="PietjePuk"]Tjah, ik deel niets op Soulseex. Omdat het bandbreedte afsnoept en wij in Belgie met limieten zitten. Heel af en toe is er een user die klaagt dat je niets shared maar das mss 3%. Ik zou dus gewoon niets sharen.[/quote:5052491fce]

Moest je van mij downloaden, ik zou je meteen bannen. :roll:
Ik krijg het van mensen met zo’n mentaliteit. Je ondermijnt het hele idee achter SoulSeek. (en van elk p2p programma zo’n beetje)

Ligt eraan hoeveel ze downloaden. Als het een paar nummers is laat ik het toe... je moet immers ergens beginnen niet? ;)

Gaat er veel in de queue krijgen ze bij mij ook een ban ja.

Ik zoek al mn nummers doelgericht, dus meestal maar 1 à 2 tracks per user. Blindelings iemands mappen leegtrekken daar is niets aan. Wel best tijdrovend maar mss is het daarom dat ik zo weinig ban's krijg :innocent:

De kracht van Soulseek ligt juist bij het downloaden van complete mappen en dus complete albums. Losse nummers trek je maar van Limewire af hoor, SoulSeek is meer voor het volk dat z'n muziekverzameling goed op orde heeft. :').

Ik heb zowat de meest geordende collectie die je je kan voorstellen dus daar zal het niet aan liggen. En mijn muzieksmaak is behoorlijk alternatief. Limewire is goed voor alle commerciele stuff en aanverwanten maar Soulseek eerder voor mijn interesse(s). Volledige albums haal ik wel ergens anders vandaan...

Ja, ik heb mij laten vertellen dat ze die in de CD- en platenwinkel hebben. :o