spamscripts voor mail

om de nodige spam te weren maar ook om 'terug te slaan' zoek ik scriptjes of truuks om (niet handmatig) mail te retourneren of sterker nog een soort emailbom terug te sturen waarmee de spammer zich wel 2 keer bedenkt. Kent iemand dit soort dingen?

Mijn recentelijke stalkster heb ik op de volgende manier aangepakt:

1. Maak een simpele php pagina met een mail functie, laat deze een mail sturen en maak 'm auto-refreshing, laat deze een paar dagen open staan op een mac die je toch niet gebruikt. :stuck_out_tongue:

2. Maak een mailform in php welke mail kan versturen met als afzender HAAR adres en vul hier zo veel mogelijk subscibe@blabalbla.com adressen in! :smiley:

Had bij mij binnen twee dagen succes! Ik was ook nog bezig met een verbeterde versie van nr. 1 die het afzender adres ging randomizen zodat ze het niet kon blokken, maar toen had ze het al opgegeven. :stuck_out_tongue:

PS: Het is vooral leuk mensen in te schijven op groepen voor hulp bij zelfmoord enzo. :stuck_out_tongue:

Daar was ik ook naar opzoek maar ik kon nix vinden hebben. Bij een php script moet je elke keer het mail adres van de spammer invullen. wat mike waarschijnlijk bedoelde was dat hij er geen moeite aan hoefte te besteden. Weet iemand iets hiervoor????