De spatiebalk van mijn nieuwe 13" retina macbook pro 2014 bleef links een beetje hangen telkens ik de toets indrukte. Op internet zag ik dat het niet zo moeilijk was de toets er uit te halen en te kijken wat er mis was. Ik kreeg de toets er maar deels uit en heb hem dan maar terug ingeklikt omdat ik schrik had de toets te breken. Dat laatste is nu dus het geval. Onderaan zijn er heel kleine stukjes afgebroken van de toets. Heeft iemand een idee wat ik nu best kan doen? kan ik terug naar een apple reseller om 1 toets te laten vervangen? of kan ik best via internet een toets kopen en zelf vervangen? er zijn blijkbaar ook verschillende soorten toetsen. En heb geen idee welk type ik heb. Iemand ideeën?
Je had natuurlijk gewoon zelf niets moeten doen en terug naar de winkel moeten gaan, dan was dit gewoon onder de garantie gerepareerd. Nu is het maar de vraag of ze dit zonder kosten willen doen.
Ik heb hem gekocht via dé online store dus dan is het sowieso lastig om dan langs een reseller te gaan. nu, heb er ook geen probleem mee om iets te betalen. Maar Apple kennende zou ik hiervoor misschien een heel nieuw toetsenbord voor moeten kopen, terwijl enkel het plastic omhulsel een stukje mist.
Kijk, wanneer je je stommiteit nu gewoon toegeeft bij de AppleStore, dan kunnen ze wellicht nog coulant zijn.
Je kan ook met een online gekocht product naar iedere AppleStore gaan (wel even een afspraak maken). En anders kun je 'm opsturen.
Waar woon je?
Wanneer de toets nu gewoon functioneert kan je er ook niets aan doen
Verder moet je toetsen gewoon los kunnen krijgen op eBay of zo. Daar even zoeken, bestellen en erop zetten. Kijk anders ook even op ifixit, wellicht dat ze daar een gebruiksaanwijzing en tips hebben staan.
En voor in de toekomst, niet zelf gaan prutsen aan dingen die nog volledige garantie hebben
Op marktplaats bied er iemand losse toetsen aan, zag de advertentie een paar dagen geleden voorbij kome