speakers voor emac

Ik heb de Apple pro speaker bij mijn eMac staan en die zijn fantastisch. Je moet er wel een iFire bijbestellen en dan kun je ze op al je Mac's draaien. (Standaart bij de iMac geleverd.) En hier komt wel ongelooflijk geluid uit voor die prijs.

ik heb me misschien wat onduidelijk uitgedrukt. Er is uiteraard niks op tegen om van iemand die ergens verstand van heeft informatie te krijgen. Dat probeer ik natuurlijk ook altijd te geven, maar wel in de lijn van de vraag/topic. (wat dit ook niet is, ben ik me van bewust) laat maar... groet Martijn

ππ

[quote:fdea4c209b="johnny_cash"][quote:fdea4c209b="Jean Leleu"]Ik heb de Apple pro speaker bij mijn eMac staan en die zijn fantastisch. Je moet er wel een iFire bijbestellen en dan kun je ze op al je Mac's draaien. (Standaart bij de iMac geleverd.) En hier komt wel ongelooflijk geluid uit voor die prijs.[/quote:fdea4c209b] volledig mee eens![/quote:fdea4c209b] nou..na 2 pagina's verder zijn we er dus achter gekomen dat de Apple Pro speakertjes uitermate geschikt zijn voor de topic starter :)

Ik kan de JBL Creature aanraden.

In de Apple Store voor € 99,-

Linkje.
Hoop dat de sessie nog geldig is :stuck_out_tongue:
En anders de site van JBL Creature zelf…

Als je inderdaar voor de apple pro speakers gaat: er staan er nog wel wat te koop op tweedehandsmac.nl. Ze kosten daar een eurootje of 40. op marktplaats sterft het trouwens ook van de boxjes. Daar kan je voor heel weinig ook wel wat leuks halen.....