Speakers

Hallo allemaal, ik heb een vraagje

Wat zijn jullie ervaringen met de Bose Sounddock en de JBL on tour?
en welke zal ik kiezen??

alvast bedankt, iMen

Bij de MediaMarkt A'dam staan verschillende sounddocks van diverse merken om te testen. Hieruit vind ik de sounddock van Bose toch echt de beste! Zelf zou ik nooit een sounddock kopen van welk merk dan ook. Heb liever een fatsoenlijke set speakers aangezien ik het niet nodig vind om op bijv. vakantie een speaker voor mijn iPod te hebben.

Mijn idee. Zet voor hetzelfde geld een fatsoenlijke set speakers neer, die je ook voor je computer kunt gebruiken. Tenzij je natuurlijk alleen maar de wereld rondreist. :P

bedankt voor de tips, ik gebruik hem alleen voor op mn slaapkamer en hoewel die niet zo groot is dat daar groote speakers in hoeven dacht ik aan dit, ik heb nou een setje van 30,- merkloos :P en ik wil iets echt moois ik denk nog even bedankt

bedankt voor de tips, ik gebruik hem alleen voor op mn slaapkamer en hoewel die niet zo groot hoeven daar geen grote spaekers in, ik heb nou een setje van 30,- merkloos :P en ik wil iets echt moois ik denk nog even bedankt

Speel ook eens met de equalizerinstellingen, dan kan al aardig schelen.

Al blijft het zo dat wat er niet in zit, er ook niet uit te halen is.

Probeer ook eens de JBL on Stage, bevalt mij erg goed: compact, vol geluid, goede bass. Maar als je op zoek bent naar een ruimtelijke stereo beleving moet je on Stage links laten liggen.

dankjulliewel voor de tips ik zal het allemaal even uitproberen

groet