Speakersetje PowerBook: tips?

Beste Maccers, heb n budget van ca 100 euri voor een speakersetje voor mijn PB 17". Heb die Creative set (2 speakers + sub) van 90 euri in mijn vizier, iemand ervaring hiermee of nog betere tips? thanx

als het de i-trugeu L3450 is zeker doen hele goede set !! 8) 8)

(mijn vriend heeft em )

maar ik hem ook in het vizier 8)

De Soundsticks van Harmann Kardon. Nu 169 euro bij Mac Support!!! Top geluid en op de speakers te bedienen. Vet!!!

Wel de Soundsticks 2 by the way, niet de eerste versie.

Ik heb mijn powerbook aangesloten op mijn stereo instalatie. Gaat ook fantastisch en scheelt weer ruimte op je bureau. Wil later nog een mp3 speler kopen zodat ik de muziek draadloos via mijn aiport naar de stereo kan sturen. Heb tegenwoordig dus alleen nog maar een versterker en een paar speakers voor alles. doe bijna alles via de powerbook.

waarom niet de jbl creature? ook de gewone 2 speaker zonder sub geeft heel goed geluid. Tenzij je natuurlijk diepe bas wil, dan zul je wel een sub moeten hebben...

De Creature van JBL is een set van mindere kwaliteit dan de Soundsticks maar wel bijna net zo duur. Ze zijn wel mooier!!

okee, dat wist ik niet. Ik heb de soundsticks nooit gehoord, vandaar...

Dat heb ik inderdaad ook ervaren. Ik vond die creatures zo mooi, maar toen ik ze eenmaal hoorde in de winkel had ik er toch mijn bedenkingen bij. Als je toch wat geld wilt uitgeven, beter voor de soundsticks gaan. Zijn mooie boxies, maar onder de99 euro, het schijnt zijn de duets voor hun prijsklasse ook helemaal niet slecht.

die duets bedoel ik ook (daarom zei ik de versie zonder sub), ik wist niet dat dat geen creature meer heette. De creature vond ik zelf ook niet al te geweldig, maar sommige zoeken gewoon veel bass en de rest doet er niet toe. Dan is zon leuk uitziende sub wel aardig natuurlijk. Ik zelf zou de duet nemen. Zien er leuk uit en geven wel ok geluid. maar ik heb die soundsticks dus nog niet gehoord...

ik heb zelf de JBL Creature 2 set op mijn eMac, ik raad ze je aan... ze zien er mooi uit, en ze geven naar mijn mening fantastisch geluid

JBL Creature 2????????? Volgens mij zijn die er nog niet en anders zou ik graag willen weten waar je die vandaan haalt (foto'tje misschien?). Dan kan ik die ook even bij ons in de winkel neerzetten!

Maar even voor de goede orde:

JBL Creature (1?) = 142 euro
Harmann Kardon Soundsticks 2= 169 euro

Klein prijsverschil! Maar wel een groot verschil in geluid dus!

OF GEWOON DE APPLE PRO SPEAKERS, met een iFire ertussen, geeft fantastische geluid en valt waarschijnlijk binnen het budget.

Staan twee grote boxen in de buurt van mijn computer en iedereen denkt dat mijn geluid daaruit komt, terwijl ze uit die prachtige doorschijnende boxjes komen.

bedankt voor alle reacties, maar zoals ik al zei ik heb maar een budget vaan 100 euri, mag best iets meer zijn maar 169 is me nu iets teveel, dus wat is me dan aan te raden? die creatives?

wil je een sub of niet is een beetje de vraag. zo niet dan kun je mooi de jbl duet nemen, die moeten wel te vinden zijn voor een euro of 60-70

Heb je niet een media markt in de buurt? Die hebben veel soorten in een vrij grote prijsrange aangesloten op een cd speler, als je probeert op een rustig tijdstip er te komen (kan dat bij mediamarkt? :slight_smile: ) kun je een redelijke impressie krijgen van het geluid en wat je ongeveer kunt verwachten…

Heb zelf de JBL Creature..

heerlijk geluid, is trouwens gebouwd door Harman Kardon… Dus zelfde fabriek als Apple Pro Speakers.
Ik heb de Creature hier en daar gezien voor 99 euro (incl.)

Ik zou 5 juni een op de Appledag gaan kijken, wie weet hebben ze em daar voor die prijs.