Speciale aanbieding Omniweb 5.5

De afgelopen jaren heb ik de browser Omniweb wel eens eerder geprobeerd. Het zag er allemaal leuk uit, maar om daar nou 30 dollar of zo voor te betalen... Inmiddels is het programma bij versie 5.5, gebruikt het dezelfde (snelle) webkit als Safari en ziet het er (op wat knullige taalfouten in het Nederlands na) gelikt uit.

Maar het allerbelangrijkste: de hele maand november kun je Omniweb registreren voor maar $9,95 (een dikke 7 euro). En naar mijn mening is deze browser dat zeker waard. (Nee, ik heb geen aandelen!)

http://www.omnigroup.com/applications/omniweb/

Bedankt voor de tip. Maar ik heb al Firefox, Camino, Opera, Internet Explorer en Safari, Ga je mij nu vertellen dat ik nòg één, een zesde browser erbij moet nemen, om er in te verzuipen, tegen betaling?!

Vergeet Shiira niet...

[quote:ff0fe5bedf="sedikit"]Bedankt voor de tip. Maar ik heb al Firefox, Camino, Opera, Internet Explorer en Safari, Ga je mij nu vertellen dat ik nòg een browser erbij moet nemen, om er in te verzuipen, tegen betaling?![/quote:ff0fe5bedf] Moet? Nee. Bovendien: kijken kost niks. En van de vijf die je hierboven noemt, MAG je er wat mij betreft drie weggooien. (Naar keuze!)

Ik vind hem nog niet 'waaw' hoor... en in het opstartscherm staan er inderdaad toch vele fouten.. 'waneer' 'klik op 'meer info' voor meer info .. button is weg langdurig opstarten toch wel 'vervelend' opstartscherm zoom knop zoomt verkeerd en nog een heleboel kleine zaken...

wel handig zijn die peviews,

maar ik blijf nog bij mijn lekkere Safari :slight_smile:

Omniweb is idd geen browser voor gebruikers met een aandachtsspanne van 5 minuten. :)

Voor het overige: ik wil niemand overtuigen van de zegeningen van wat voor browser dan ook. Het betreft slechts de mededeling dat twijfelaars die tegen de (te) hoge prijs van Omniweb aanhikten nu kunnen toeslaan.

@Esquare.

Dat “moet” is niet letterlijk bedoeld hoor! En wat betreft het slechte Nederlands in deze browser: dat vond ik een tijd geleden ook van een P2P-programmaatje. Ik heb toen contact opgenomen met de maker, en heb toen voor hem het kromme Nederlands vervangen. Grote dankbaarheid was mijn deel! Dus…