Speciale Tekens Weg

Ik heb een probleem met het invoegen van speciale tekens. Als ik een speciaal teken wil invoegen (via menu Wijzig) gebeurt er niets, daarom heb ik gechecked bij Taalinstellingen of het pallet symbolen geactiveerd staat: het pallet staat niet eens meer in de lijst!

Ik wel wel de laatste tijd een beetje ‘geprust’ met Monolingual (om onnodige talen te verwijderen).
Zou het kunnen dat ik daardoor geen symbolen meer kan invoegen?

En hoe kan ik het herstellen? Ik heb met Pacifist de installatiecd bekeken om het bestand manueel terug te zetten, maar ik weet niet welk bestand ik moet zoeken.

Iemand een oplossing voor mijn probleem?

Dank bij voorbaat

http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=49335

Bedankt voor de suggestie,

ik heb eens op het forum van Apple zelf gezocht, maar daar vind ik niemand met mijn probleem.

ik zie het een bestand staan met de naam: “CharacterPalette.component” zou dat het pallet zijn dat ik zoek? Maar het bevindt zich in de map Systeem (map components). Maar ik durf niet zomaar dat bestand te vervangen, of kan dat geen kwaad. Of kan ik het plaatsen in een gelijknamige map in mijn user-account?

Probleem is opgelost!

Ik heb het bestand (van de installatiecd) CharacterPallette.component in de map Component in user library geplaatst en het werkt weer! :smiley: