specificaties nieuwe ipod

thinksecret meldt specificaties van de nieuwe ipod

“The considerably tweaked fourth-generation iPod will roll out this week, and Newsweek got an advance peek,” he says. "It looks a bit different, operates more efficiently, has a few more features and costs less.

40 gig blijft het top model
1 millimeter dunner
50% verbeterde batterijduur
betere menu structuur
40 gb ($399) 20 gb ($299)

http://www.thinksecret.com/news/newipods3.html
hier vindt je het volledige verhaal

Zou ik m'n huidige iPod niet kunnen inwisselen voor zo'n nieuwe? :mrgreen: gekocht op 12/01/04 :?

Damn.... dan wordt het toch een moeilijke keuze .... als de prijs nu ook nog een beetje redelijk is in euro's...... :o

je kan het natuurlijk altijd proberen maar ik geef je weinig kans :P

Ik weet het niet hoor. Het is absoluut erg leuk hoor deze nieuwe specificaties. Maar om eerlijk te zijn vind ik ze toch echt wel wat magertjes. Ik vind ze weinig nieuws brengen. Ik heb weliswaar nog geen iPod, maar toch kan ik me voorstellen dat het interessant zou zijn als die verbeterde menustructuur via een update ook op oudere iPods beschikbaar is. Anders blijf je net als met systeemprogrammatuur verplicht om elke keer een nieuwe versie te kopen. Dit is een van de redenen waarom ik eigenlijk nog geen iPod zou willen kopen.

Update: zou dit topic nog niet beter thuishoren in Hardcore Roddels? Het is namelijk door Apple nog helemaal niet bevestigd.

als de 'oude' ipod 40 goedkoper wordt door deze ontwikkeling ga ik hem kopen. ik wilde wachten op het moment dat de ipod zonder hulpmiddelen foto's kan opslaan, maar ik ben bang dat dat nog wel even duurt.

[quote:535bc458b3="flax"]ik wilde wachten op het moment dat de ipod zonder hulpmiddelen foto's kan opslaan, maar ik ben bang dat dat nog wel even duurt.[/quote:535bc458b3]

Daar is de iPod ook niet voor bedoeld. Hoofddoel van de iPod is toch het beluisteren van muziek. Dat je er vrij gemakkelijk data op kunt zetten heeft te maken met dat de datakabel die je gebruikt om de muziek erop te zetten ook geschikt is voor data. Bovendien is de iPod ook nog helemaal niet zo uitgebreid in al zijn mogelijkheden. Dus ik verwacht helemaal niet zo snel dat het zonder randapparatuur mogelijk gaat worden om foto’s op de iPod op te slaan. Zo’n adaptertje kopen is trouwens ook de grootste moeite niet.