Speed Download

ik had laatst voor de grap Speed Download gedownload om te kijken of de downloads dan ook echt sneller zouden gaan. Maar het programma bevalt me niet. Hoe kan ik het in godsnaam verwijderen? Iedere download die ik plaats wordt gestart in Speed Download, terwijl ik die map allang heb weggegooid. Ik kan de bestanden die bezig zijn met downloaden of al klaar zijn dus ook niet zien!

Help :frowning:

Bedankt

al gekeken met 'appeltje-F' waar eea zich bevind?

Met zoeken bereik ik niets, en ook niet met "Download link to disk"

:?:

er zit een uninstaller bij - 'SD Uninstaller'.!

jammer dat het je niet bevalt, ik zou niet meer zoder willen. Hoogste download snelheid tot nu toe: 920 k/sec!!

Vind het lastig dat als je iets download er dan een ander programma geopent moet worden (in dit geval Speed Download) heb liever de downloads in de browser vensters. Verder heb ik de troep weggegooid, ik was namelijk in de map applications en toen deed ik search, nu snap ik dat het dan alleen voor die map is. Dus toen maar op harddisk gedaan en ik kreeg veel meer resultaten.

Dus problem fixed.

Met de UNinstall is alles weg! HET IS ECHT NEP. Het enige snelle is de queue. Het heeft mij 25 euro gekost ook nog. :oops:

Het ligt vooral aan je internetverbinding. Op het moment dat je aan je maximale snelheid zit, kun je niet hoger. Ik heb het ook aangeschaft, maar ondanks dat de snelheid niet echt hoger en soms zelfs iets lager zit, kun je wel stoppen en later verder gaan, etc. Het heeft zo z'n voordelen, maar het ligt volgens mij aan je internetaansluiting. Ik heb Broadband Basic en kom niet boven de 16 kb/s, terwijl Navigator (Chimera) vaak boven de 30 begint en een poos boven de 20 blijft en dan langzaam bij de 17, 16 en dan soms iets daaronder gaat. Internet Explorer blijft in de buurt van de 16, vaak daar onder, evenals Safari.

[quote:64b16e29e3="JeePee"]terwijl Navigator (Chimera) vaak boven de 30 begint en een poos boven de 20 blijft en dan langzaam bij de 17, 16 en dan soms iets daaronder gaat.[/quote:64b16e29e3] Volgens mij zijn dat rekenfoutjes van het programma, waarbij dit naarmate de download langer duurt steeds dichter naar de eigenlijke snelheid nadert.

Bij Navigator starten mijn downloads vaak rond de 200KB/s… Dat mocht ik willen.

ik had SD ook maar het beviel mij ook niet echt. Alles deed het wel gewoon goed, maar ik merkte niet dat het echt sneller werd ofzo... Ook een beetje irritant is dat het programma steeds moest openen, en dat kost ook weer tijd op mijn iMacje...

Ik gebruik nu gewoon Safari en dat doet het prima. Ik heb er geen programma voor nodig.

Een groot voordeel van een programma als Speed Download is dat je kunt stoppen en beginnen wanneer je maar wilt, zonder dat je dat gedeelte kwijt bent, wat je al binnen hebt... Maar ja, om alleen daarvoor het programma te kopen.... Smaken verschillen :wink: