speedtouch

hallo ik heb gisteren een speedtouch 510 v4 multi-user adsl gateway gekocht maar nu wil ik het instaleren maar het lukt niet ook als ik de cdrom er in doet ik heb deze site van een kennis dus dit is de eerste keer dat ik het gebruik sorry als ik iets verkeert doe

Schrijf de volgende keer met punten tussen je zinnen, dat leest toch een stuk beter.

Over je probleem, chech de help dan XS4ALL daar zouden ze goede mac support hebben.

Hey Fluke, welkom op de site. :)

Je probleemomschrijving is nogal vaag. Als je meer informatie geeft, dan is de kans groter dat iemand je kan helpen. Kijk voor tips daarover even naar ‘[b:d34d6153e0]Hoe stel ik het beste een vraag op dit forum?[/b:d34d6153e0]

Ik heb je vraag meteen even verplaatst naar ‘Internet en Netwerken’, daar past ie beter.

Hey Fluke, Kijk ook anders even [url=http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?t=1358&highlight=speedtou+510]hier[/url] naar.. Misschien kun je wat tips vinden.. Succes.. :wink:

[quote:fafe83bad0="Zout"]Schrijf de volgende keer met punten tussen je zinnen, dat leest toch een stuk beter. [/quote:fafe83bad0]

wat maakt het nou uit, je verstaat het toch. moest ik even zeggen gewoon :wink:

jaiksnapooknietwatermisismensenbegrijpenmetochwelalsikgewoontypewatikdenk?