Speling/slijtage Powerbook scherm

Ik ben van het weekend naar de Applestore geweest in Den Haag om te vragen wat ze hier aan konden doen. Mijn scherm van me PB beweegt/wiebelt meer dan normaal omdat die minder strak staat dan wanneer je hem koopt. Volgens de verkoper komt dit door speling of slijtage dat na een tijd tevoorschijn komt.

Ze kunnen het repareren, als het speling is dan kunnen ze het bijstellen zei die maar als het echt slijtage is dan moet heel het scherm vervangen worden en aangezien ik geen garantie meer hebt gaat dit rond de 400 a 500 euro kosten volgens de verkoper. Iemand die dit probleem ook heeft op zijn PB en die naast de reparatie van Apple er nog wat heeft aan kunnen doen ?

kun je het niet zelf wat strakker afstellen ? Heb zo de powerbook niet bij de hand, maar normaal heb je volgens mij van die schroefjes in de scharniertjes zitten (zullen wel afgedekt zijn), en die wat strakker aandraaien (wel het juiste passende gereedschap gebruiken, anders mol je ALLES).

Nogmaals, ik weet het niet zeker of dit er zit, gezien ik er nooit op gelet heb bij mij.

Zelf doen is leuk als je durft. Aanraden doe ik het achteraf niet meer (het zweet breekt me weer uit als ik denk wat er allemaal kapot kon gaan, wat niet gebeurde).

http://home.hetnet.nl/mailroot/178/gijsraggers/powerbook/page1.html