Spellcheck op MS Word X werkt niet?

Mijn zus heeft sinds kort een clamshell iBook'je. Er zit MS Word X op, maar de spellcheck werkt niet. Op onze iMac was dit eerst ook het geval, maar ineens bleek het toch te werken.

Ik denk dat het wel eens zou kunnen komen doordat de iBook’s Word versie 10.0.0 en is die op de iMac 10.1.4. Ik ga eventjes proberen het via updaten te verhelpen, maar voor het geval dat een van jullie weten dat het niet hierdoor komt, maar door “…”, wil ik dat graag horen! :stuck_out_tongue:

Als je gewoon Office instaleerst kan je alleen engels spelling chekken. Als je het Vaule Pack ofzoiets instaleert kan je wel Nerderlands Spelling chekken

AH! En.. Hoe kom ik aan die value pack? :) Gewoon op mactopia?

ik ruik piraterij..... 8) ehmmm... als je dan toch al zoekende bent neem de volgende keer gewoon office NL :)

Die Value Pack staat op de Office X installatie-CD. Updates kan je bij Mactopia vinden. http://www.mactopia.com

Tja, als je een illegaal kopietje hebt............... :sealed:

Ik heb al gekeken voor je op poisoned maar niks te vinden. Ik heb ook geen Value Pack! ik heb de hele Office Suite van Poisoned. Ik snap niet waarom iedereen die 600 euro gaat betalen!

[quote:641cd90f18="thijsbrg"]Ik heb al gekeken voor je op poisoned maar niks te vinden. Ik heb ook geen Value Pack! ik heb de hele Office Suite van Poisoned. Ik snap niet waarom iedereen die 600 euro gaat betalen![/quote:641cd90f18] Omdat het netjes is!? Ik wil niet roomser klinken dan de Paus (zeker niet vlak na Pasen) maar het is niet de bedoeling illegaal downloaden etc op deze forums te stimuleren of te propageren. Zie [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=9347]hier waarom[/url].[/list]

bij mij lukt het ook niet maar ik wel de legaale versie en de cd-key enzo heb value pack geinstaleerd maar lukt nog steeds niet

Als iedereen netjes zou betalen, zou zo'n pakket geen 600 euro kosten, maar slechts een fractie van de prijs. Je dupeert dus je mede-Office-gebruikers,en niet Bill Gates want die krijgt toch zijn omzet wel binnen.

[quote:9c8ccf1f0b="japser909"]ik ruik piraterij..... 8) ehmmm... als je dan toch al zoekende bent neem de volgende keer gewoon office NL :)[/quote:9c8ccf1f0b] dat bestaat niet!

[quote:393063c18e="thijsbrg"]Ik heb al gekeken voor je op poisoned maar niks te vinden. Ik heb ook geen Value Pack! ik heb de hele Office Suite van Poisoned. Ik snap niet waarom iedereen die 600 euro gaat betalen![/quote:393063c18e] Ik snap ook niet waarom iedereen z'n brood in de supermarkt betaald. Kun je toch ook gewoon wegjatten? Wat is dat nou voor een opmerking? Iedereen met een klein beetje zinnig verstand kan toch begrijpen dat als niemand ervoor betaald, het ook niet gemaakt wordt? Je hoopt toch ook je salaris te krijgen als je gewerkt hebt?

jongens even ontopic blijven ik heb wel betaald en hoe krijg ik nu de nl spelling checker erop

In de programmamap zit een map 'Shared Applications'. Daarin een map 'Proofing Tools'. Hier moeten verschillende taalbestanden instaan. Als ze er niet instaan, kun je ofwel het Value Pack vanaf CD installeren, ofwel de betreffende bestanden (Dutch Spelling Dictionary, Dutch Hyphenation Dictionary en Dutch Thesaurus Dictionary) vanaf CD naar die map kopieren.

Zoekfunctie biedt uitkomst: [url=http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=21015&highlight=spelling+word]Deze thread[/url]