Spellen voor Mac - Welke spellen wil je voor Mac zien????

Als je anders kiest zeg dan ff welke spellen, heb er niet zoveel genoemt, alleen de spellen die nu een beetje gespeeld worden en er niet voor Mac zijn.

Zelf kies ik voor GTA3, heb het van de week bij iemand gespeelt, niet normaal hoe gaaf en stoer da spel is!

euhhm, Medal of Honor is ondertussen al een maand of twee-drie beschikbaar voor de Mac!!!!!    :0  ???  ;)

Voor mij is het nog steeds Quake III Arena, de rest boeit mij niet zo...heb ze wel maar speel ze haast nooit..

Quack III Arena is al zo'n beetje vanaf het begin op de Mac hoor :)

Ik kies zelf ook voor GTA 3.

Adriaan

Mijn ideaal is een Formule 1 sim voor de Mac. Ik begrijp dat Feral druk doende is om het programma uit te brengen voor OSX. Heeft iemand er al ervaring mee en welk stuurtje werk eigenlijk met OSX?

Een racegame.

Formule 1, GTA of Rallye.

In de stijl van SW Racer, grafisch gezien dan.

Ben geen gamer, maar kwam toevallig bij [url=http://www.macka.nl/]deze site[/url] terecht :)

Hoi,

kijk eens bij:

www.racer.nl

Het is eerder een race simulator, met mogelijkheden om het fysiek model aan te passen. Het is nog in ontwikkeling, maar is veelbelovend.

obi

Ik had racer ook al een keertje bezocht, maar het wou niet helemaal lukken met instaleren. Weet niet precies wat ik in de terminal nu allemaal moet invoeren. Ik geloof dat ik de instrukties helemaal heb gevolgd maar hij doet het niet  ??? Wel mooie plaatjes trouwens van racer!

Dennis

<edit>

Kolonisten van Catan zou leuk zijn..... gewoon leuk....

ben nu racer aan het downloaden, screenshots zien er goed uit...

eindelijk is een fatsoenlijk race spel!!

wat trouwens ook een erg tof spel is is Ghost Recon, is nu ook een tijd uit op de mac, en het is echt heel gaaf, zeker als je via internet speelt!!

groeten HS-L

(ik heb ook voor GTA gekozen, ook gedeeltelijk race spel)

Hee, dat klinkt goed. Eindelijk een racespel. Ik ga meteen even kijken. Totnutoe zat ik nog een beetje stuck met "Snood". En da's weer iets heel anders....

Ik ben nu op de PS2 bezig met Ratchet & Clank. Die is ook goed! Rayman, Jak & Daxter, Ico, Alone in the Dark en SSX behoren ook tot mijn favorieten.

Mafia, en het liefst een 2e deel want deel 1 heb ik al uitgespeeld ;)

Yo luitjes, Binnenkort zullen Grand Theft Auto en Halo voor de mac verkrijgbaar zijn!

Even wachten nog :lol:

Wat mij betreft: Never Winter Nights. Een spel dat er allang voor de PC is maar er ook voor OS X aankomt. Op MWSF werd het getoond en de reacties waren erg enthousiast. Helaas gaat de Toolset er niet komen voor de Mac. Dus je eigen adventures maken kunnen we vergeten. Hopelijk wordt er nu snel een demo beschikbaar gesteld door Bioware.

[quote:d8d4a700b5="HS-L"]ben nu racer aan het downloaden, screenshots zien er goed uit...[/quote:d8d4a700b5]

Ik heb het ook inmiddels. Maar ik kan met geen mogelijkheid sturen. Hoe en wat??

[quote:9d8ad03bab="Jesper"]Yo luitjes, Binnenkort zullen Grand Theft Auto en Halo voor de mac verkrijgbaar zijn!

Even wachten nog :lol:[/quote:9d8ad03bab]

Halo is er al een dikke maand hoor!

Ik zou graag Half-life voor de Mac willen zien.
Ik speel nu eigenlijk alleen maar America’s Army. Superspel en nog gratis ook.
:wink:

Ik zou graag spelletjes van Amiga willen hebben voor gebruik in OSX.

Obliterrator, Ports of Call en er was nog z’n spel dan kon je met robots in een arena voetballen. Bij dit spel kon je schouders en benen aanpassen om een zo sterk mogelijk team te maken.