Spellingscontrole op Word?

De versie van word die ik heb bevat geen Dictionary, (word x voor mac, service release 1) Alleen de custom dictionary, ik kan wel Dutch kiezen in preferences maar er hangt niks achter. Waar kan ik deze dictionary downloaden? Of hoe moet ik het instellen? (de nederlandse uiteraard.) :(

Staat op de cd bij de proofing tools.

oh jawel die bevat hij wel, je moet namelijk op je cd kijken in de map value pack, vervolgens activeer je de value pack installer waarmee je allerlei extra handigheidjes kan installeren (equation editor is een aanrader moest je formules in word willen invoegen) en taalpakketen onder de map proofing tools.

nog 1 tip om effectief de nederlandse woordenboek te selecteren na dit geinstalleerd te hebben: vergeet in word onder tools -> language niet in het “dutch” te zetten.

Sorry lieve schatten ik heb hem gedownload met Lime Wire , blijkbaar kale versie

[quote:da80beb70b="!Paul!"]Sorry lieve schatten ik heb hem gedownload met Lime Wire , blijkbaar kale versie[/quote:da80beb70b] Nu horen wij toch te zeggen: Foei!!! :wink:

Download de NL updater bij Microschoft die bevat ook een map proofing tools 8)

En er gaat niets boven deugdelijk onderwijs. Vrijwel alle professionele taalgebruikers die ik ken, zetten de spellingscontrole van Word uit. Teveel fouten.

[img:12cc3cb552]http://81.70.93.218/spelling.jpg[/img:12cc3cb552]

[quote:d7dc56c76d="!Paul!"]Sorry lieve schatten ik heb hem gedownload met Lime Wire , blijkbaar kale versie[/quote:d7dc56c76d]

Foei! SLOOOOTJEEE ;).

Wij wachten in spannning af op de live plaatsing van het slotje wegens benadering van de grenzen der wenselijkheid....

8)

Niet nodig. Genoeg sociale controle onder de gebruikers. En in elke familie komt wel een zwart schaap voor ...