Spiderman 2 resolutie probleem

Als ik spiderman 2 speel heb ik links en recht 2 zwarte balken (1 recht en 1 links :P) . Kan ik deze ook wegkrijgen.

Ik heb een 20 inch scherm dus dit is jammer. Is hier een oplossing voor?

(Heb ik trouwens met alle spelen :cry:

Bedankt alvast :apple:

een instelling omdat je 20'' hebt denk ik maar het is raar dat je het met alle spellen hebt in dit geval ... heb je het alleen met spellen of ook met andere dingen?

ik heb het eigenlijk met alle spelen alleen met WOW world of warcraft weer niet.

Is dit dan een instelling in het menu van het spel zelf of ergens anders?

het spel zelf

Zo een 20 inch iMac heeft een breedbeeldscherm en lang niet alle spellen ondersteunen een breedbeeld resolutie. WOW mss wel omdat het een vrij nieuw spel is.

da's inderdaat oog een goeie maar daar heb je wel opties voor, kan er even niet op komen waar het staat maar ergens moet staan ''pas spel schermvullend aan'' (ofzo)

[quote:b16dce2c02="thueske"]Zo een 20 inch iMac heeft een breedbeeldscherm en lang niet alle spellen ondersteunen een breedbeeld resolutie. WOW mss wel omdat het een vrij nieuw spel is.[/quote:b16dce2c02]

WoW ondersteunt inderdaad ook breedbeeld resoluties.

Wel voor de meeste spellen die ik hier heb heb ik de oplossing. De nieuwste spellen van Aspyr Media kun je in full screen optie zetten door bij opstart de Apple toets ingedrukt te houden. Andere spellen kan ik triggeren door sommige bijhorende bestanden aan te passen.

Alleen SpiderMan 2 lijkt hierin anders te werken. Ik heb contact opgenomen met mijn contactpersoon bij Aspyr Media. Van zodra ik meer weet zal ik je op de hoogte houden. Alleen denk ik dat deze game engine niet zo flexiebel is.

dankje ik stel het zeer op prijs :)

Ik zal dat met de apple toets eens proberen hopen dat dit werkt :wink:

Het antwoord is dus zoals ik dacht. Het werkt voor SpiderMan 2 langs geen kanten. De game engine is dus niet flexibel.

Dit was hun antwoord:

Spiderman is not supported on widescreene in any resolution other than those listed. Sorry for the inconveniece.