SPOED HELP: OnmouseOver; een 2e event toevoegen...

Hallo, ik wil 2 verschillende MouseOver events als je over 1 bepaald ding gaat. Hoe kan ik een 2e toevoegen??? Zo ziet de 1e eruit: en hier moet er dus nog 1 bij; een plaatje dat van 3.png moet veranderen naar 1.png .

Kan iemand mij helpen?? En aub geen reacties van had je maar flash moeten gebruiken want daar hebben jullie gelijk in, is makkelijker, mooier en kan ik ook zelf maar het moet ff op deze manier aiight?! Alvast bedankt allemaal!

CODE:
<a href="…/…/…/welkomengels.html" ONMOUSEOVER=“changeImages(‘startblok2_06’, ‘images/startblok2_06-startblok2_07.gif’); playHome(); return true;” ONMOUSEOUT=“changeImages(‘startblok2_06’, ‘images/startblok2_06.gif’); return true;” target="_top">

SPOED EN HELP lijken me hier niet op zijn plaats!!!!

jammer…

Je kan meerdere javascript function calls in je onmouseover event kwijt... Er staan er nu al al twee...

1. changeImages(‘startblok2_06’, ‘images/startblok2_06-startblok2_07.gif’);
  2. playHome();

Meerdere toevoegen is geen probleem, zolang je ze maar scheidt met een ;

<a href="../../../welkomengels.html" ONMOUSEOVER="changeImages('startblok2_06', 'images/startblok2_06-startblok2_07.gif'); changeImages('image_name', 'images/1.png'); playHome(); return true;" ONMOUSEOUT="changeImages('startblok2_06', 'images/startblok2_06.gif'); changeImages('image_name', 'images/3.png'); return true;" target="_top">

[quote:95e6fd3efc="fritsdebeer.com"]SPOED EN HELP lijken me hier niet op zijn plaats!!!!

En je graag waarschijnlijk je eigen graf hier door omdat vervolgens alles in deze topic nog maar zal gaan om het wel of niet kunnen van je SPOED en HELP gedoe…

jammer…[/quote:95e6fd3efc]
wtf slaat dit nou weer op??? Ik zit al fckn 2 uur met de code te worstelen en ik moet van mijn baas deze zooi om 4 uur afhebben!! Ik ben helemaal geen html en java man en daarom lukt t me niet snappie???! Als iemand anders hier op t forum spoed en help typt in z’n topic ga ik er ook van uit dat het dringend is en probeer ik m ook gelijk te helpen! behalve als jij t bent natuurlijk! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

[quote:15dc064fb0="sic-one"]...aiight?! ...[/quote:15dc064fb0]

:sealed:

[quote:a17267b765="Cocoaholic"]<a href="../../../welkomengels.html" ONMOUSEOVER="changeImages('startblok2_06', 'images/startblok2_06-startblok2_07.gif'); changeImages('image_name', 'images/1.png'); playHome(); return true;" ONMOUSEOUT="changeImages('startblok2_06', 'images/startblok2_06.gif'); changeImages('image_name', 'images/3.png'); return true;" target="_top">[/quote:a17267b765]

HARTELIJK BEDANKT! ik zag ff door de bomen t bos niet meer maar blijkbaar was t dus bent wel een makkelijke oplossing!! bedankt! ik ga gelijk aan de gang! Gij ook bedankt he frits! :wink:

[quote:1d81c5c7d0="sic-one"][quote:1d81c5c7d0="fritsdebeer.com"]SPOED EN HELP lijken me hier niet op zijn plaats!!!!

En je graag waarschijnlijk je eigen graf hier door omdat vervolgens alles in deze topic nog maar zal gaan om het wel of niet kunnen van je SPOED en HELP gedoe…

jammer…[/quote:1d81c5c7d0]
wtf slaat dit nou weer op??? Ik zit al fckn 2 uur met de code te worstelen en ik moet van mijn baas deze zooi om 4 uur afhebben!! Ik ben helemaal geen html en java man en daarom lukt t me niet snappie???! Als iemand anders hier op t forum spoed en help typt in z’n topic ga ik er ook van uit dat het dringend is en probeer ik m ook gelijk te helpen! behalve als jij t bent natuurlijk! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:[/quote:1d81c5c7d0]

LOL :stuck_out_tongue: :evil:

[quote:677720c1a2="huinkroese"][quote:677720c1a2="sic-one"]...aiight?! ...[/quote:677720c1a2]

:sealed:[/quote:677720c1a2]

hahaha idd. Maar dat deed ik ff om te walgen…

in dat geval gemeende excusses :-)

Hahaha... LOL om je ondertitlel Frits. Passend.

:lol:

Frits! aanvaard hoor! haha! Ik ben een beetje aangebrand door die saaie, slaapverwekkende, niet te begrijpen JAVA code!!! Ik zie echt scheel onderhand! Maare allemaal erg bedankt voor de hulp!

JavaScript wel te verstaan.

[img:ce963d8c52]http://www.december.com/places/sea/images/java.jpg[/img:ce963d8c52] tijd voor een bakje koffie, sic-one ? :wink:

ook goed! :P

[quote:fd4a4a77c1="Mrzl"][img:fd4a4a77c1]http://www.december.com/places/sea/images/java.jpg[/img:fd4a4a77c1] tijd voor een bakje koffie, sic-one ? :wink:[/quote:fd4a4a77c1]

hahahahahahhaha NOU JOH! Ga ik NU doen! en dan zu house!

Prettig weekend :D

En nu terug on-topic!

ja idd. Want nu is er dus een nieuw probleem! Op een pc doet ie t niet! En ik heb een kleurprobleem; is het zo dat IE een kleurprofiel niet meeleest van een PNG bestand?? en hoe kan ik dat dan oplossen? Door een png te maken zonder kleurprofiel dan denk ik he??

Het best maak je roll-overs met css. En ik heb eens gelezen dat je een sRGB kleurprofiel moet insluiten. Lees voor dit laatste hierverder: http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?t=47908