Spookmail in mail

Sinds een paar dagen heb ik 4 'spookmailtjes' in mn inbox in mail. Het leek erop dat er een raar mailtje bleef hangen, kreeg deze en andere mail, meerdere keren binnen. Heb bij mijn provider moeten inloggen om via webmail dit gekke geval te deleten. Geen afzender, geen body etc. So far so good...mail weg en daarna selecteerde ik alle dubbele mails in Mail om ze weg te gooien. Leek erop dat het lukte. Totdat ik van een andere mailbox terugschakelde naar de betreffende mailbox...en ze er gewoon doodleuk weer stonden. Van alles geprobeerd: Slepen naar de Trash, een voor een deleten, flaggen als zijnde geen spam....en dat ging dus niet. :? Iemand een oplossing?

[img:7bc48d6f30]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=11596[/img:7bc48d6f30]

ik heb zoiets wel al een aantal keer gehad maar dan met entourage. Daar kun je door de alt toets ingedrukt te houden de mail database opnieuw opbouwen (raakt met veel mailtjes weleens corrupt). Tot nu toe heeft dat altijd geholpen, wellicht kun je met mail ook je database opnieuw opbouwen.