Spreadsheet software in iWork '07

[quote:dc60f9df97="thijsbrg"][quote:dc60f9df97="Yohan"]Wat is er mis met NeoOffice? Helemaal gratis...[/quote:dc60f9df97]

het is zo lelijk en niet-apple als een windows computer :stuck_out_tongue: :wink:[/quote:dc60f9df97]

Toes jij nog geboren moest worden zat ik met (lelijk) MS-Works te werken en dat ging eigenlijk ook wel goed. Vooral de Database was simpel en handig. Later kwamen er problemen en ben ik weer teruggestapt op Clarisworks.

Wel vreemd dat er helemaal geen nieuws meer is over iWork '07. Iedereen is maar met die iPhone bezig. :P

Denken jullie dat er nog een iLife '07 en een iWork '07 komt dit jaar?

[quote:ce6703d3ac="MrSharky"]Denken jullie dat er nog een iLife '07 en een iWork '07 komt dit jaar?[/quote:ce6703d3ac]

Ik mis een emoticon. Of ben je serieus?

[quote:e1218c1dfa="MrSharky"]Denken jullie dat er nog een iLife '07 en een iWork '07 komt dit jaar?[/quote:e1218c1dfa]

het enige wat ik weet is dat als het dit jaar niet is… dat het dan nooit uit komt :stuck_out_tongue:

[quote:d240f7c3df="Larsenal"][quote:d240f7c3df="MrSharky"]Denken jullie dat er nog een iLife '07 en een iWork '07 komt dit jaar?[/quote:d240f7c3df]

Ik mis een emoticon. Of ben je serieus?[/quote:d240f7c3df]

Waarom zou ik niet serieus zijn?

Als ze het uitbrengen moeten ze het snel doen, je kunt het niet maken om na 3 maanden weer met een compleet nieuw pakket te komen.