Spymac in mail

Ik heb mijn Spymac account in mijn mail gezet maar nu vraagt Spymac af en toe herhaaldelijk om mijn wachtwoord, terwijl ik 200% zeker het goede wachtwoord heb. Startproblemen of iets anders? Soms moet ik mail afsluiten om het probleem op te lossen. Wie weet raad.

Janny

tip: zet ook standaard je systeemversie in je onderschrift

Oke, als het goed is staat het er nu bij onder.

Janny

Ik heb ook Spymac en de Mailserver heeft op dit moment wat problemen, dus even geduld. :D Ligt dus niet aan Mail, want online kom ik er ook niet in.

Maar, hij is nu weer bereikbaar, dus proberen maar! 8)

Thnx - nu doet hij het hier ook weer voor zolang als het duurt.

Janny

en ze hebben een lange weg te gaan :) zoals velen zich mischien verslikt in het aantal mensen dat subscribed....

[code:1:82a1a3f560]
Connected to spy24.spymac.net.
Escape character is ‘^]’.
DBI connect(‘database=atalt;hostname=mysql-mail.spymac.net’,‘atmail’,…) failed: Can’t create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug at /home/atmail/modules/pop3server/…/…/libs/Atmail/SQL.pm line 25
Content-Type: text/html

<h1>Database Connection Error</h1>
<font color=‘red’>Can’t create a new thread (errno 11). If you are not out of available memory, you can consult the manual for a possible OS-dependent bug</font>
<ul>

<li>Check the global configuration
file (libs/Atmail/Config.pm) for the correct database details</li>
</ul>
Connection closed by foreign host.
[/code:1:82a1a3f560]

Ik heb mij drie dagen geleden ingeschreven maar (nog) niets van hen gehoord. Er staan waarschijnlijk nog vele rijen wachtenden voor mij.

Ik heb me ook (al tijdje geleden) aangemeld maar nooit bevestiging gekregen. Probeerde vandaag maar weer eens opnieuw aan te melden en kreeg de melding dat de naam al in gebruik was. Vervolgens mij "Forgot Password" mijn naam en e-mail opgegeven en ik kreeg netjes mijn user-id / password in de mail, maar kan daar nog steeds niet mee aanmelden omdat het een ongeldige gebruiker zou zijn... erg jammer allemaal.

Ik vind de site er heel gelikt uitzien, mooie graphics, leuke opties, maar de techniek erachter werkt helaas voor geen meter. :frowning:

Spymac heeft sinds februari een nieuwe site en de nieuwe features die toen geintroduceerd / aangekondigd werden, worden mettertijd operationeel. Waar Spymac nu last van heeft is de stroom van nieuwe leden sinds ze 1Gb aan mailopslag bieden. In één week gingen ze van 40 duizend naar 140 duizend leden. Dat vereist enige aanpassing aan een site. Ben benieuwd wat er zou gebeuren als plotseling 100000 leden zich op deze site zouden aanmelden. Adriaan zou geen moment rust hebben, ben ik bang.

on topic:

Als mail.app een geen reactie van de server krijgt, lijkt het te denken dat het aan het password ligt. Erg irritant, maar niet onoverkomelijk.

Gewoon op annuleer drukken en later nogmaals proberen.

wat zijn de instellingen in mail voor Spymac?

POP-account
server inkomende post: mail.spymac.com
SMTP-server; smtp.spymac.com

en verder gewoon de spymac-mailadres en wachtwoord?

[quote:06fca7751e="mike"]wat zijn de instellingen in mail voor Spymac?

POP-account
server inkomende post: mail.spymac.com
SMTP-server; smtp.spymac.com

en verder gewoon de spymac-mailadres en wachtwoord?[/quote:06fca7751e]

inkomende: mail.spymac.com
als loginnaam je gebruikersnaam (zonder @spymac.com)
Als smtp gebruik ik altijd die van mijn provider…