SQL 2000 op Server OS X?

Is het mogelijk om een SQL 2000 database te draaien op een OS X server? Nu zitten we met het probleem dat een een PC server moeten aanschaffen alleen om grote beer te draaien. Liever niet....

Alvast bedankt.

Je kan sql server wel op een xserve draaien, geen probleem. Maar of het de versie van 2000 is, dat weet ik niet.

Het moet kunnen, zoek ff bij versiontracker of macupdate naar sql ofzow.

succes

Ateazz

hoe ga je grote beer draaien? ben nml benieuwd, wij draaien het op een PC omdat 'het niet anders kon'.

Tjeerker heeft gelijk, sql is geen probleem maar de app zelf zal op een .....kuch PC moeten..

greetz

Tja, die clients zullen wel op een PC moeten werken.. We hebben nu nog grote beer voor DOS, maar willen overstappen op grote beer voor windows... (grote sprong voorwaards..........) Nu staat de database op een oude HP unix server te draaien, maar grote beer windows wil dat dat op een Win 2000 machine draait, vandaar SQL 2000. Nou gaan we we een nieuwe xserve neer gooien als fileserver :D , en willen daar eigenlijk die database op hebben zodat we niet een nieuwe PC server hoeven te kopen... Ben alleen bang dat het niet gaat lukken...

Ik ben er ook bang voor :cry: En als het pers├ę sql 2000 moet zijn, tja wat ik al eerder zei sql ansich is geen probleem, maar 2000............

greetz

in principe moet het bedrijf 'grote beer' grote beer wel kunnen converteren naar iedere willekeurige SQL DB. Toch?

Jaaaaa

Maar of ze dat willen is een tweede

Ik weet niet wat je budget is, maar op hun site staat dat ze de boel geheel naar wens kunnen aanpassen. Nou, wat mij betreft: SQl op een Xserve en OS X clients.

ik ben bang dat dat iets makkelijker gezegd als gedaan is.

But give it a try