Squeeze 4.3 crasht

Hallo,

Ik ben wat bezig met een online portfolio en nu heb ik ook een aantal filmpjes die daarop moeten komen. In overleg met een leraar op school al gekomen tot een goed formaat en goede export, maar ik was nog wat met Squeeze aan het spelen en toen kwam ik op een gegeven moment op het volgende.

In de SV Pro 3 (Sorenson Video Pro 3) codec heb je de mogelijkheid tot het toevoegen van een [i:b803c2a3f9]Watermark[/i:b803c2a3f9], maar zodra ik op die tab klik… boem… Squeeze weg. Na wat klikken bleek hetzelfde te gebeuren met de tab [i:b803c2a3f9]Masking[/i:b803c2a3f9].

Echter lijkt vooral [i:b803c2a3f9]Watermark[/i:b803c2a3f9] mij een goede optie in verband met copyright ed.

Iemand die ervaring heeft met het bovenstaande probleem? En misschien nog mooier… een oplossing?

Alvast erg bedankt voor de hulp!

Al de voorkeuren weggemieterd?

[quote:b6d6947340="oogappel"]Al de voorkeuren weggemieterd?[/quote:b6d6947340] welke voorkeuren zou ik weg moeten gooien? Het werkte meteen de eerste keer al niet, dus heb daar helemaal geen settings kunnen doen

ik heb hetzelfde probleem

[quote:5219d5ca02="zertox"]ik heb hetzelfde probleem[/quote:5219d5ca02] ik heb nog altijd geen oplossing