Stalkende MSN Community

Mijn vriendin (met zo'n windows ding) is ooit eens ongevraagd lid geworden van een community. Na veel 5 en 6-en hebben we haar uitgeschreven gekregen. Maar nu krijgt ze nog steeds iedere dag heel veel e-mailtjes van de mensen in dat forum. Ze krijgt als het ware een copy van het discussie forum iedere keer in haar e-mailbox. Maar daar het vrij veel mensen zijn, krijgt ze er ook heel veel e-mailtjes van. Nu hebben we de meeste mensen reeds geblocked, maar ze blijven nog steeds binnen stromen. Het blocken van de community werkt niet.

Heeft die community geen tag in hun onderwerpen? Iets als

Onderwerp: [Communitylijst] Nieuwe inlegkruisjes nu met gsm telefoon

In dat geval kun je matchen aan ‘[Communitylijst]’ en alles droppen
wanneer het binnenkomt. Dit overigens in FOutlook
Ik weet niet wat voor email adres ze heeft
maar als het domein in eigen beheer is dmv een unix bak is het nog makkelijker. Mocht dit zo zijn moeje ff zeggen :slight_smile:

Hmm nee, ze hebben niet iets herkenbaars in de topic staan. Ze hebben wel als reply adress hun community ingevuld. Het nadeel is dat ze het bij haar hotmail binnen komt. En hier zijn de filters nogal beperkt. (ms he)

Mmm naar welke mail wordt het gestuurd?

Bij hotmail kun je alle mail laten wissen van mensen die NIET in de adressenboek voorkomen.

Erg handig.

Maar mijn tip is altijd. Hou 1 prive mailadres en 1 voor forums, online bestellingen ed.

Pieter

Je kunt je hotmail via foutlook express ophalen in daarin filteren op reply to. Dat misschien een oplossing?

het lijkt erop dat je lid bent van de mailing list. staat er niet ergens op die communitie hoe je je uit de mailinglist kan halen??

Nee, wordt nergens vermeld