Standaard foto app op ipad vervangen door iphoto.

Ik heb een vraag waarom? Doet apple de Standaard foto app op de ipad niet vervangen door iphoto. Ik vind iphoto er veel mooier uitzien en het is ook nog eens uitgebreider.

Omdat ze nu eenmaal ook wat willen verdienen aan iPhoto.

Daar hebben ook een hoop mensen aan gewerkt om het te ontwikkelen. Die paar euro maakt dan toch niet uit?

ik vind van wel. Jij mag 3.99 dan niet veel vinden. ik zal een voorbeeld geven stel je hebt iemand die veel te dik is. En die denkt wat maakt een Leker stukje kaas s avonds bij de tv uit. Dat kan er nog wel bij dat loop ik er morgen wel af. Ik zeg altijd ieder pondje gaat door het mondje. Dat zie Ik met geld niet anders.

Ik snap wat je bedoeld. (zeldzaam overigens)

Je draait nu de vergelijking om. Als je het even met geld vergelijkt: ''Hm, ik heb geen € 3,99, maar ik verdien het morgen misschien wel met werk. Dan kan ik nu alvast wel iPhoto for iOS kopen.''

Dat is niet mijn manier van met geld omgaan. Je geeft pas iets uit als je het hebt. (verdiend, niet geleend)

Daarom kijk ik anders tegen die 'paar euro' aan.:wink:

Koop je het toch niet. Koop je lekker kaas. En als je het gratis wilt maak je het toch zelf?

+1 Als je het niet aanstaat dan koop je het gewoon niet. Punt.

Stuur dan een mailtje met je vraag naar Apple hè, dan hoeven wij jou gezaag niet aan te horen.

welke kaas? beemster kaas of Gouda kaas :lol:

20+

30+

[quote=apple-man url=http://www.onemorething.nl/community/topic/imac-2010-verkopen-wat-is-redelijk/page/3#post-2435848 time=1343130628]Ik probeer hier op een normale manier te communiceren mensen.[/quote]Ja joh.

Ik ga morgen aan de kaasboer gratis kaas vragen. Met jouw argumenten.

Wat vinden Julie nu zoveel beter aan de iphoto app ten opzichten van de Standaard foto app.

Veel mooier en uitgebreider! :lol:

Nee, ik vind het vieze kaas. Niet gekocht. Aperture is het voor mij (nee, niet op iPad).

[quote=apple-man url=http://www.onemorething.nl/community/topic/standaard-foto-app-op-ipad-vervagen-door-iphoto#post-2438306 time=1343413354]Ik heb een vraag waarom? Doet apple de Standaard foto app op de ipad niet vervangen door iphoto. Ik vind iphoto er veel mooier uitzien en het is ook nog eens uitgebreider.[/quote]iPhoto kan toch veel meer dan de standaard foto app (SFA) ?! Bovendien stamt de SFA nog uit de tijd dat er geen camera op de iPod's en de iPad's zat en had je aan iPhoto niets. Ik heb iPhoto wel gekocht (wat is nou 4 euro ? Maar ik doe er niet veel mee, dus weggegooid geld en als het er al op zat (dus de iPod en de iPad 4 euro duurder) gebruikte ik het ook niet.