Standaard USB Flash Card Reader driver

Hallo mensen,

Ik zoek een standaard usb flash card reader voor Mac OS X. Heb ruim een uur lang gefrustreerd op Google lopen zoeken maar kan natuurlijk niets anders vinden dan PDF bestanden, reviews, waardeloze verkoop sites en de meest hitzige alles-in-een readers met stofzuiger en radio optie.

Ik heb een merkloze reader (lekker handig, dank je wel). Ik had ooit een driver voor het kreng maar die heb ik weggegooid (natuurlijk wel de waardloze (voor mij) OS 9 driver bewaard. Top gedaan, Frans!

Ik heb ondertussen alweer twee obscure drivers geinstalleerd waarvoor ik notabene mijn hele computer moest rebooten, maar nee hoor. Nog steeds niets. Lekker, zeker nu ik niet weet hoe ik die tweedehands troep van de computer af krijg.

Iemand die me kan helpen met een directe link of een driver?

Ik heb er nog een liggen die je gratis mag komen ophalen. Het is een Sandisk Imagemate. Die ligt al bijna drie jaar in de kast sinds de aanschaf van een FireWire CF-card reader. Best een leuk ding om te zien, heeft een beetje de vorm van een muis. Net iets te dik om in een envelop te duwen denk ik.

Misschien dat je hem kan opsturen naar me? Ik vergoed de kosten van het vervoer.