Standaart Hoesje Wassen

Hallo iedereen,

Ik bezit een Ipod 60GB 5G, en mijn standaart wit hoesje dat apple erbij leverd is beetje bruin geworden !
Zowel Binnenkant als Buitenkant? Hoe kan ik dat wassen, gewoon bij de was op 30° of zelf wat proberen afkuisen met chif ofzo…

Iemand een idee.

Alvast Bedankt Groeten JensB

Geen idee... zou ik aan mijn moeder moeten vragen :innocent: Ik heb zelf zo'n gevoel dat het dan broos wordt door zo'n was... :?

PS: Het is standaard, niet standaart :stuck_out_tongue:

En is het niet Cif in plaats van Chif :evil:

Kan denk ik wel in de was hoor ik zou het voor de zekerheid in een washandje stoppen ofzo mocht hij langs de rand komen dan komen er geen scheuren in.

[quote:3110e0cbe6]Geen idee... zou ik aan mijn moeder moeten vragen Onschuldig Ik heb zelf zo'n gevoel dat het dan broos wordt door zo'n was... Confused

PS: Het is standaard, niet standaart Razz[/quote:3110e0cbe6]

[quote:3110e0cbe6]En is het niet Cif in plaats van Chif Evil or Very Mad[/quote:3110e0cbe6]

MIERENNEUKERSS :x :x hahaha lol :wink:

owja, moet ik natuurlijk wel antwoord geven:

• het is toch soort plastic??? (ik heb hem er niet bijgekregen, had me ipod nano helmaal in het begin al :evil: ), lijkt me dat dat plastic er niet mooier op word :innocent:

Weet alleen van iPod socks, dat je ze kan wassen :| Zou niet weten wat je met jou hoesje zou moeten doen.

Is dat hoesje niet op basis van papier? Volgens mij gaat het oplossen in de wasmachine. :P

Lijkt me heel sterk dat het van papier is als je beetje zweethanden hebt zou hij ook al oplossen.