Star Wars premiere

Ja wie gaat er naar toe? Wie vind het verschrikkelijk stom? En wie denkt dat er een G5 processor in de Death Star zat?

May the force be with you! :evil:

May the 19th be with you ;)

Volgens mij ben je al een dagje te laat met uw poll :)

De avant-première was hier gisteren al, ben niet geweest, verschillende van m’n maten wel al. Is best wel goed volgens hen.

Weet nog niet zeker of ik zelf ga kijken, moet dan allereerst de andere films es huren

Ik ga vandaag en ik kan gewoon niet wachtennnnn

Wat ik wel jammer vind, is dat toch wel ontzettend duidelijk was al vanaf het eerste moment in The Phantom Menace wie de keizer zou worden. Maar ik ga zeker. Grappige is dat destijds de eerste Star Wars ongeveer een jaar na de premiere in de plaatselijke bioscoop te zien was. Eerst was Amerika aan de beurt, dan de grote Europese steden, en de kleinere plaatsen moesten gewoon wachten. StarWars zag ik dus in 1978 in de plaatselijke kijkdoos.

Ik heb the Return of the Jedi gezien toen ik een jaar of 12 was. Toen vond ik het wel aardig, die schietende en zwaardvechtende mannetjes, ewocks en wookies. Gelukkig is mijn mentale ontwikkeling sindsdien verder gegaan. Need I say more?

Een dag te laat! shit, maar toch leuk dat jullie meedoen! ik gaat ook vandaag! Kan niet wachten!

<<koochchcchTschjjjjh>>

eerste optie : Maar dan wel pas om 23:00uur vanaaf. Voor vanmorgen & vanmiddag waren de kaarten uitverkocht + we (2klasgenoten en ik) hadden geen zin om vannacht voor de deur te liggen om de voorstelling van 08:00uur te zien (zo graag zien we m nou ook weer niet).

May the the MACForce be with all of you Mac-Lovers :stuck_out_tongue:

[img:f71fd408e7]http://www.freespace.nu/files/19_1116420093.jpg[/img:f71fd408e7]

:lol:

Ach hoe kon ik de helm van Vader nou weer vergeten!
Ad rem!

tuuhtuhtuhtutetutuuhtuhtuh tuhtuhtuhteenhtuhtuhtetuh
tanhtuhtutettuhtudedutuhtuh tenhttuhtudedutuhtuh
(nou nog in mijn nokia 3310 zetten…)

ik heb eigenlijk nooit wat van Star Wars gevonden Tis zo saai. KOTOR op de xbox was daarintegen wel erg vermakelijk. Maar kan iemand me effe uitleggen wat er leuk aan is??

Das toch een geweldige film reeks. Snap niet dat je het niet leuk kan vinden :?

Hier heb ik echt jaren op gewacht. Ik ga hem pas vrijdag zien maar heb al volop SW koorts. Vanaf ik maar al the march of the empire hoor wil ik al naar mijn lightsabre grijpen.

Vanaf zaterdag kan ik dus eindelijk verder met mijn leven zonder de vrees dat er iets ergs gebeurt met George Lucas en ik dus nooit de laatste aflevering zou kunnen zien :stuck_out_tongue:

[quote:bc7b1f521b="fistkikker"]Ik heb the Return of the Jedi gezien toen ik een jaar of 12 was. Toen vond ik het wel aardig, die schietende en zwaardvechtende mannetjes, ewocks en wookies. Gelukkig is mijn mentale ontwikkeling sindsdien verder gegaan. Need I say more?[/quote:bc7b1f521b]

Nee hoor, we weten nu wel dat je een saaie oude verbitterde man bent, die vrij weinig lol kan hebben zonder dat daar enig nut aan vast moet zitten :wink: :stuck_out_tongue:

En ik ga een andere keer wel… alhoewel een premiere altijd wel een ‘speciaal’ gevoel geeft vind ik.

[quote:0c73fd2dfe="sigterm"][quote:0c73fd2dfe="fistkikker"]Ik heb the Return of the Jedi gezien toen ik een jaar of 12 was. Toen vond ik het wel aardig, die schietende en zwaardvechtende mannetjes, ewocks en wookies. Gelukkig is mijn mentale ontwikkeling sindsdien verder gegaan. Need I say more?[/quote:0c73fd2dfe]

Nee hoor, we weten nu wel dat je een saaie oude verbitterde man bent, die vrij weinig lol kan hebben zonder dat daar enig nut aan vast moet zitten :wink: :P[/quote:0c73fd2dfe]
Krek zo is 't mien jong! :evil: :wink:

Aan Star Wars heb ik eigenlijk nooit wat gevonden, Star Trek vond ik daarentegen altijd wel vermakelijk (o jee, mag ik die naam hier wel noemen?). Ik zou echter vooral blij zijn met een bioscoopversie van Farscape - of gewoon een voortzetting van de tv-serie, ook goed. Of een goedkope dvd-box.

iThink, ik denk (woordspeling) dat het vooral leuk is dat je weet dat de slechte kant zal overheersen (Dat is die zwaar astmatische man met de befaamde helm, met de rugrillende stem van Jaems Earl Jones..) Maar helaas het onderspit delft tegen een groene muppet en zijn sidekick Luke skywalker! En dat alles dankzij het briljante aan SF techniek uit de jaren zeventig, wat ik pas zag toen apple met een G4 uitkwam.. Vandaar mijn stelling dat een ruimteschip ter grootte van een planeet volledig operationeel door de ultieme slechterik vanuit zijn scheepje werd uitegerust met een DUAL G5 processor! En dan maar Alderaan oplazen.

Oh ja, SF kan je natuurlijk ook gewoon niet liggen.

Maar dat maakt het extra leuk, ik heb mijn schoonzus ook al aan de Imperial March geholpen!! haha

to baldly go where no man has gone before! oeps dat is wat anders. this space station was the last chance for peace. oeps ook wat anders. geen star wars voor mij misschien later of als die op tv verschijnt.

daan.

Farscape...??

De reclameposters op het Leidsplein waren niet te missen. [color=red:4b47e731b6][size=18:4b47e731b6][b:4b47e731b6]IK GA !!![/b:4b47e731b6][/size:4b47e731b6][/color:4b47e731b6] ;-). Alleen die Yar Yar dinges mogen ze aan een boom opknopen :roll: .