Starcraft wil niet installeren

Ik heb een tijdje zo'n bestseller doos gekocht van blizzard, met daarin onder andere Starcraft voor zowel PC als Mac. Als ik probeer Starcraft te installeren krijg ik alleen een melding "Couldn't open installer archive. You must run the installer on the Starcraft CD." Ik ben nogal nieuw met Apple, dus ik heb geen idee wat dat programma precies wil. Ik draai het programma wel gewoon van de CD, en daarop staat ook een bestand "Starcraft Archive", maar toch krijg ik keer op keer die melding. Ik draai hier Mac OS 10.2.1, en Warcraft 2 (uit dezelfde box) installeert wel gewoon zonder problemen. Heeft er iemand misschien een tipje, want Starcraft dient natuurlijk minstens 1 keer per week gespeeld te worden. ;]

Misschien helpt het om eerst het CD'tje naar je harde schijf te slepen.

Dennis

Ik heb het geprobeerd, maar dan krijg ik dezelfde melding. ;[  Hoe kan je eigenlijk in Mac OS 9 opstarten in plaats van Mac OS X? Misschien dat het dan wel wil werken, en anders heb ik m'n PC nog. ;]

[quote:post_uid3]en anders heb ik m'n PC nog.[/quote:post_uid3]Dan moet je inderdaad erg wanhopig zijn om dit ok nog te proberen! Opstarten in MacOS 9 is heel simpel! Je opent systeemvoorkeuren. Je ziet een icoontje van een harde schijf met de naam opstartschijf. Klik daarop en je ziet welke opstartschijven beschikbaar zijn. Als je van OS 9 weer terug wil moet je bij opstartschijf in de map 'regelpanelen' kijken.

Dennis