start en stop kwestie met fart32

Hi Ipotters,

sinds ik mijn ipod in FAT32 heb geformatteerd werkt ie idd op mac en pc (voor diegene die zich afvragen waarom, ik werk veel met video bestanden en dan is het handig als ik bij iemand kom die alleen een peecee heeft, toch bestanden uit kan wisselen, zo nou niet meer zeuren he :wink:
Het probleem wat ik nu wel heb, is dat hij gewoon blijft doorspelen. Dus als ik hem uitschakel dan gaat ie automatisch door, hij doet wel alsof hij uit is, je ziet niets maar de volgende dag is ie leeg. Irritant.
Hoop dat iemand me kan helpen aangezien ik volgende week vertrek voor 2 maanden naar buitenland en toch mijn muziek wil meenemen.

Alvast bedankt.

Fart 32? :P

Druk je Pause wel goed genoeg in?

Om te testen of de knop zélf kapot is:

1. Reset je iPod (CENTER + MENU)
  2. Druk vóórdat het Apple logootje verschijnt CENTER + FORWARD (linkerknop) in totdat je een toon hoort.
  3. Ga met FORWARD (rechterknop) naar KeyTest. Druk nu op CENTER.
  4. Druk je Play/Pause-knop in, en kijk of de tekst “Play/Pause key” oplicht

Om weg te gaan uit het Diagnostische menu, ga je met FORWARD naar Reset, en druk je op CENTER

Hi, dank voor de reactie. @Juriaan, het scherm geeft dan weer: bovenin 'key test' dan een stuk hieronder 'start' en weer daaronder 'key fail' en tot slot 'test end'.

Dit zal wel betekenen dat de pause functie weigerd, want starten doet ie wel. Is er een andere manier om hem tot pauze te brengen (zonder breek en smijtwerk :wink: ).

Thanks.