Stelling: Apple gebruikers zijn braver dan Windows users.

Weer even een stelling de wereld in slingeren, ben benieuwd naar de resultaten...

Apple gebruikers zijn veel braver dan Windows gebruikers als het aan komt op het legaal aanschaffen van software:

Eeeeeehhhh... geen commentaar.

Ik twijfel tussen keuze 1 en 2 ik doe dus maar 2

Ik denk dat omdat er zo vreselijk veel keuze is aan software op de peecee, willen die mensen natuurlijk geen verkeerde aankoop doen (dat hebben ze eigenlijk al gedaan met de aankoop van hun peecee) dus zullen ze snel zeggen van:"Eerst testen, dan Kopen." Voor de mac heb je absoluut minder programma's om uit te kiezen dus wordt het ook minder gedaan. Relatief aan de windows gebruikers zullen de Mac Gebruikers vast en zeker niet onder doen aan hun pc vrienden...

copieren van software wordt denk ik door de softwarefabrikanten zelf in de hand gespeeld.

zie ms, het winstpercentage op windhoos is al 85%

dus als de software eens wat goedkoper gemaakt wordt, of een onderscheid in een home en pro versie, dan kun je dit waarschijnlijk al grootendeels oplossen.

:finder:

het copieren van software gaat op een mac zelfs makelijker ik bedoel probeer op een pc maar eens de map van de eene naar de andere hd te sleepen en dan nog maals het programma op starten dat gaat op een mac wel voor een hoop programas op dus makelijker te rippen