Stereo-installatie aan ps4 koppelen

Beste mensen,

Ik wil mijn stereo-installatie op mijn ps4 aansluiten en/of aan mijn monitor. Het is nogal een oude stereo-installatie, maar heb weleens geluid via een wit rood aux kabeltje afgespeeld en dst ging prima.

Hier volgen 2 foto’s van de achterkant van de stereo.

Dit is de achterkant van de monitor.

Kan mij iemand helpen om dit aan elkaar aan te sluiten? Ik heb zelf echt 0 verstand van deze geluid gerelateerde zaken.

Alvast bedankt.

Mvg

Output van je monitor is hoofdtelefoon (3.5mm)
Input op je stereo is tulp (VIDEO(AUDIO))

Stekkertje: Jack - Tulp Kabel - Jack - Tulp Kabel, Stereo Jack 3.5mm Male naar 2x Tulp Male, Signaal: Analoog, 1.5 Meter.

Aanvulling op reactie van KW:

De zwarte stekker gaat dus in de uitgang waar het koptelefoontje bij staat en de rode en witte tulpstekkers gaan op AUDIO IN. De kleuren van die ingang corresponderen met de kleuren van de tulp-pluggen.

Makkelijke kan het niet :slight_smile:

Dankjewel :slight_smile:

Dan nog een vraag. Ik zou aan de stereo ook een bluetooth koppelstuk willen plaatsen. Het gaat hierbij om een boomboom75, iemand een idee?

Stekkertje tbv BoomBoom75 (Female 3.5mm to RCA cable — 3.5mm vrouwtje naar tulp):

(Soortgelijk te koop bij onder andere BAX Shop).

Deze gaat wederom op de Audio In van je installatie; de BoomBoom gaat met het 3.5mm mannetje in het 3.5mm vrouwtje. Je hebt twee Audio In-aansluitingen op je installatie; een die Video heet en een die MD heet. Je hangt je TV/PS dus bijvoorbeeld aan de Video-aansluiting en je BoomBoom75 aan de IN-ingangen van de MD-aansluiting. De MD-aansluiting heeft 4 mogelijke aansluitingen; een linker en rechter INgang en een linker en rechter Uitgang. Als je de MD-aansluiting gebruikt, heb je voor jouw doel alleen de INgangen nodig; de UITgangen blijven leeg/vrij.

Dankjewel voor jullie hulp. Alles werkt nu zoals ik het wil, bedankt!!