Sterretjes in iTunes - batch

Het is een vraag waar ik al een tijd mee loop, maar aangezien het echt tijd wordt dat ik iTunes en iPod reorganiseer:

Is er een mogelijkheid om in een keer al de nummers in iTunes van een zelfde waardering te voorzien - allemaal vijf sterren, bijvoorbeeld?

Voor iTunes 3 uitkwam had ik al een flink aantal nummers in mijn lijst staan. Er moet toch een manier zijn om die wat sneller te waarderen als alles individueel…

Whymme

Ga naar je bibliotheek in iTunes -> appletje A (alles selecteren) -> Appletje i (info) en ga je gang!

een ander vraag eigelijk.. hoe bewaar je je warderingen voor als je formateert? mapje ~libary/preferces/com.apple.iTunes.plist ?? :roll:

thnxz

flip :mrgreen:

He, da's grappig.. Thx, Oogappel. BTW, je kunt ook na het selecteren rechts klikken; in het contextual menu zie je dan een item "Rating..." gaat nog makkelijker.

Whymme

Voor de volledigheid van deze thread meld ik hier toch maar ff dat je alle nummers uit een playlist kunt selecteren met appel - A, vervolgens er nog een paar aan/uit kunt toggelen met appel - klik en daarna met appel - I een infovenster krijgt waar je o.a. de waardering in kunt geven.

Wellicht overbodig maar dit is wat ik doe als ik bijvoorbeeld de complete werken van Jamiroquai vijf sterren wil geven :wink:

[quote:17195a9f68="tiny"]Wellicht overbodig maar dit is wat ik doe als ik bijvoorbeeld de complete werken van Jamiroquai vijf sterren wil geven ;)[/quote:17195a9f68]

Maar waarom zou je dat nou willen? :smiley:

Het principe van meerdere dingen selecteren is wel bekend. Ik had enkel niet door dat je op die manier ook batch veranderingen kon uitvoeren.

Whymme