Stickies alternatief.

Stickies vond ik al geniaal en nu in Tiger is het nog mooier natuurlijk omdat het in Dashboard zit

Maar ik heb nog een sjiekere freeware oplossing gevonden

Sidenote is een automatische sticky die al la je dock eruit plopt en weer terug schiet . ideaal voor het plakken van url en andere dingen … Een soort klembord dus

veel plezier !

J

zit hier nu even ermee te pielen en mijn eerste reactie:GENIAAL!! Echt heel vet!

BTW:jij bent toch de man van Marloez, of niet?

Relaxed programmaatje.

Ik kan me niet herinneren wanneer ik de stickies voor het laatst heb gebruikt..... nog meer chaos.. brrr....

(bij de weg…Loes haar man heet Luck)

[quote:e71ceb88de="I-think"] BTW:jij bent toch de man van Marloez, of niet?[/quote:e71ceb88de]

eeehm…nee hoor! Hahaha! Briljant!
ik ben man-vrij :wink:

oke echt supper dit. Thanks A lot

Ja SideNote is echt m-e-g-a handig!!

Heb der o.a. een aantal URL’s instaan die ik vaak gebruik (waar ik mn plaatjes neerknal om te posten).
Kopieer plak vanuit SideNote en hoppa!!

Op een andere Note heb ik het format van mn Radioshow staan, ook handig :slight_smile:

p.s.
@ithink: ROFLMAO :bigsmile:

Heel erg cool progje! Ik ga het zeker gebruiken!

[size=9:16ce6242c6]p.s. ik dacht dat Marloez mijn vrouw was :p[/size:16ce6242c6]

Kun je er trouwens grotere bestanden mee 'exporteren'? Photoshop begint nogal gauw te mekkeren dat hij/zij het bestand niet kan exporteren omdat het klembord te groot is... recent is hier trouwens nog een vraag over geweest in het beeld-forum. Dan zie ik er wel weer heil in.

[size=9:eccaa75408]Marloez is van ons allemaal…of niet schat?[/size:eccaa75408]

prachtig programma! k vind het heel erg mooi in het systeem passen :) ik heb het geinstalleerd en ga nu eens kijken of het nuttig is. wellicht vervangt het mijn gemolde QuickSilver clipboard functie wel :)

goed... eerst naar rechts verplaats, maar nu toch maar naar links terug gedaan, want je scrollt weleens aan de linkerkant met die balk op internet en dan komt dat ding soms perongelijk tevoorschijn. dus terug naar links.

Hier ben ik echt al tijden naar op zoek, heb al vanalles gehad zoals notational velocity en zelfs een tekstbestand in mijn dock maar dit is echt veel beter.

wel leuk progje, maar doordat ik het rechts van het scherm wil hebben, kom ik er achter dat mijn scherm 1 of 2 pixels versprongen staat. Ik moet dus op zoek naar een mogelijkheid om mijn 20" apple cinema-display te corrigeren

Marloez man vrij? Zwijmel...

@Petje: als je dat invoerscherm open hebt staan druk dan op :apple: + , voor de instellingen. Daar kan je aanvinken dat de rand links of rechts niet te zien is.