Stil op One More Thing

Het is wel erg stil geworden op One More Thing sinds de site helemaal veranderd is. Er wordt nu helemaal niet meer gereageerd op nieuwsberichten en op sommige berichten kan niet eens meer gereageerd worden. Is het nu dan echt over met OMT? :cry:

Jij bent na 6 jaar teruggekomen. Dus wie weet…

oli4,
Helemaal mee eens. Bij de buren zitten nu een paar actieve ex OMT-ers.

@Roosje: Zit jij zelf ook al bij buren?

Hahah nee hoor, ik was er al die tijd. Maar van alle nieuwberichten waarop ik ooit heb gereageerd zijn de comments uitgeschakeld en verwijderd.

Bij de buren is het een stuk gezelliger inderdaad.

TheBigZ,
Nee, ik zit niet bij de buren. Volg alles wel. Ik denk dat daar meer kennis aanwezig is voor met name Affinity. Ik zie dat er daar veel reacties en oplossingen worden aangedragen op een breed terrein. Wat oli4 zegt kan ik niet beoordelen. Geloof het graag.

@oli4: Het klopt inderdaad dat er op sommige artikelen niet gereageerd kan worden. Dat is echter geen feature, maar een bug. We zijn ons hiervan bewust en ‘as we speak’ mee aan het werk.

Zelf vind ik dat er rechts weer het forum op de hoofd pagina moet komen, zoals het was!

Niets maakt zoveel reuring als zeggen dat het ergens zo stil is! :wink:

Lucasjv,
Is het dan niet waar?

De plek van het forum op de index pagina is verkeerd. Of onder de header van de pagina gelijk de laatste forum berichten. Over de gehele breedte van de pagina en zodanig dat je ook nog nieuws ziet. Of zoals een ander opmerkte weer ‘gewoon’ rechts. Als nieuws en forum maar beide in 1 oogslag in beeld is.

1 like

Helemaal mee eens!

Night,
Wie zorgt dat dit voorstel wordt besproken binnen OMT? Wordt uitgevoerd?

Is al bekend en uitgebreid besproken met Raymon. De implementatie laat helaas wel op zich wachten. Het probleem is nl. dat de frontpage Wordpress (php) is en het forum Discourse (ruby/ember). Dat stelt de ontwikkelaars voor een probleem dat even tijd nodig heeft om goed uit te zoeken.
Het is net alsof jij met een Rus wil communiceren en geen Google translate hebt of kan kiezen voor een andere taal, die beiden beheersen.

Night,
Dank voor de uitleg. Begrijp dat er twee verschillende talen zijn. Is het veel werk om de frontpage ook om te zetten naar Discourse? Je ziet hier spreekt een leek die wil leren.

De front page omzetten naar discourse was geen optie, aangezien alle websites van TMG/Mediahuis dezelfde basis gebruiken.

Night,
Dank voor de uitleg.
Nu maar hopen dat er snel een oplossing komt.

Mwoh. Denk dat dat sneller geregeld gaat zijn dan de nieuwe forum-software :stuck_out_tongue: