stille i mac

als een echte i mac fan zit ik toch met een probleem; ik had een i mac orange waar nooit iets mee aan de hand was; alla ik ben verhuisd en in het nieuwe huis nog even gebruikt, totdat ik op een avond even ben weggegaan en mijn i mac had aangelaten; ik kom terug en hij is uit. Toen ik probeerde om hem weer aan te zetten gebeurde er helemaal nietssssssssss. Op aanraden van iemand een nieuwe voeding erin gezet, en toen dat gebeurd was en ik weer op de startknop wou drukken hoorde ik even opstartgeluiden en vervolgens zakte alles weer weg. niente nada niks. Ik heb inmiddels een nieuwe maar toch kijk ik zo af en toe even naar mn oude imacje, en zou het heel fijn vinden om zonder heel veel geld te investeren toch weer te kunnen communiceren met mn oude maatje. Iemand suggesties?????

Even een quote uit een andere [url=http://www.macosx.nl/forum/viewtopic.php?p=53547#53547]draad[/url]:

[quote:83545072c2=“Missundaztood”]hier staan enkele handleidingen om je iMac uit elkaar te halen, er blijkt toch nog wat meer (kleine) verschillen in te zitten[/quote:83545072c2]

Met uiteraard alle eer aan MissUndaztood!

green light of death?? nog niet van gehoord? moet je eens opzoeken, zelfs op dit forum...

het zou met het beeldscherm te maken hebben…
ik zit zelf met een dode iMac en heb het eerlijk gezegd opgegeven… mocht je iets vinden, geef een postje… :wink: