Stomme Flash Players

Mijn broer heeft net een Flash MP3 speler gekocht (wat ik erg dom vindt maar goed) maar hij heeft geen computer (ook al zoiets) maar hij wil wat liedjes op zijn MP3 speler zetten maar zijn er drivers voor Flash Players omdat iTunes alleen met de iPod werkt

(ik heb wel een iPod hoor, mijn broer heeft daar geen verstand van dus geen gezeur maar iedereen op dit Forum weet natuurlijk al dat iPods beter zijn)

Een flasplayer werkt toch als kleine externe Hd dus moet je er gewoon bestandjes heenslepen in de Finder (denk ik)

De meeste flash players worden als HD herkend en verschijnen op de desktop, geen drivers nodig. Nu kun je vanuit je itunes music folder, onder user op de HD, de mp3's naar de juiste folder op de flash player slepen.

Dit zou moeten werken, ik doe het met mijn BenQ joybee

Uit iTunes help:

U kunt iTunes met verschillende spelers gebruiken.

iTunes kan dus met meer mp3-spelers gebruiken, maar de iPod kan alleen met iTunes overweg. Andersom dus.

[quote:12707e1b96="awi"]De meeste flash players worden als HD herkend en verschijnen op de desktop, geen drivers nodig. Nu kun je vanuit je itunes music folder, onder user op de HD, de mp3's naar de juiste folder op de flash player slepen.

Dit zou moeten werken, ik doe het met mijn BenQ joybee[/quote:12707e1b96]

AWI een benq ??? omg :lol:

groetjes jap

[quote:2533f9f1f0="awi"]vanuit je itunes music folder, onder user op de HD[/quote:2533f9f1f0]

…of gewoon rechtstreeks vanuit iTunes!

De Flash Player verscheen inderdaad als een extra HD op mijn desktop en ik kon alle MP3 bestanden er zo ingooien! Badankt!

(mijn broer had het eerst bij iemand anders gebrobeerd met een Windows en zelfs met Driver werkte het niet!)

Tja... :sealed: